45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ik ben op zoek naar een jrc STI brolly omdat ik nog geen dergelijke brolly/shelter/... heb
nu is mijn vraag niet echt wie er een heeft, maar eerder wie er wat meer over weet en of het een goede brolly is, zo niet welke is dan wel goed in prijsklasse +-150euro? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
vismaatje heeft er 1 hem bevalt de tent erg goed en 150 euro moet zeker lukken om dr 1 te vinden met skin! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
heb ergens 260gezien voor de brolly+skin
dus jy zegt dat daar 100 af zou moeten kunnen?! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
marktplaats he |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Is een JRC Defender Brolly niet wat voor je? Kijk maar eens bij Hareco Hengelsport.... |
The Baits |
|
|
|
|
@lodewijk: het mag onterecht zyn maar ik betaal liever de volle pot voor iets nieuw... toch bedankt voor de tip en zal eens kyken @jeroen: idd, lijkt me ook wel wat en de prijs is ook wat lager... ook bedankt voor de tip!!!! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik vind defender niet minder dan de STI. de STI is ietjes groter, en heeft een "beter" doek.
ikzelf heb een defender gehad met wrap, kon er me stretcher in kwijt + 2 tassen en me trolley, echt ruimte zat.
en de defender heb je met wrap al voor 180 euro en de STI is 240 |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.