25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Vandaag heb ik voor het eerst genoeg lef gehad om de bankafschriften eens te bekijken. Ehm, gaah tantrumsmi Gelukkig ben ik zuinig op m'n spullen dus de komende 5 jaar heb ik geen uitgaven meer behalve dan voor klein materiaal en voer (hoewel, die X-Ray hengels, mmmm) Mijn vrouw heeft inmiddels ook al in de gaten dat het allemaal wat duurder is geworden dan eigenlijk de bedoeling was, maar goed, tis een 1malige uitgave en als je iets doet, moet je het goed doen nietwaar? All-inclusive Turkije duurt tenslotte maar 2 weken. Vis nummer 2 is inmiddels al gevangen. Helaas, niemand had een fototoestel bij zich maar waarschijnlijk is de kanjer van 14 pond te zien op de dvd "Vissen rondom Zwolle". Stein had ook een schub gevangen van 27 pond (!). Tja, baas boven baas hé. Ik berust in het feit dat mensen met grote vis vaak een kleine.. ehm, laat maar Ik heb mijn 1e watertje voorlopig vaarwel gezegd. Als je Ankie van Grunsven langs het water ziet staan moet je inpakken en wegwezen. Veel te veel dressuur Zeer binnenkort vissen in Genemuiden, heb er zin in(vissen) Bewerkt door de gebruiker donderdag 7 oktober 2010 13:20:50(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Anne....in Zwolle? Gezellig... Enne...Genemuiden, daar zijn aardig wat mooie vissen gevangen in het verleden. Zelf Ronny de Grootten heeft er volgens mij gevist Bewerkt door de gebruiker donderdag 7 oktober 2010 18:01:34(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Niet Zwolle maar Wierden Mijn thuiswatertje is nu Ruimzicht. Tot nu toe 5 keer geweest, 3 keer vis verspeeld en 2 keer 1 gevangen. Dus elke sessie wel iets beleefdjust_cuz_1 Wel jammer dat in de weekenden het bijna onmogelijk is om een vrije plek te krijgenmonkey Bewerkt door de gebruiker donderdag 7 oktober 2010 18:00:05(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.