5 ponder Lid sinds: 16-9-2010(UTC) Berichten: 31
|
iemand ervaring met dit kanaal ?
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 4-7-2011(UTC) Berichten: 3
|
BramCarp schreef:iemand ervaring met dit kanaal ?
ik heb hier ervaring mee het is zoals je waarschijnlijk al weet druk bevaart en bevat niet zoveel grote vis. gemiddelde gewicht dat ik van is rond 6a 7kg. In het weekend en snachts vang je zeker een visje . ik voer enkel wat pellets,boilies,mais enzo... grtz andy Bewerkt door de gebruiker maandag 4 juli 2011 19:55:42(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 10-7-2011(UTC) Berichten: 37
|
Vis je dan aan de kant of in't midden ? Wat voor bodem is er daar ?
Mvg |
karpervissen is iets maar karper vangen |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 12-7-2011(UTC) Berichten: 4
|
ik heb er ook redelijk wat ervaring mee
en ik moet zeggen ik kan daar zeker nie klagen ivm met mijn vis die ik daar boven haal moest je eens zin hebben om mee tre gaan moe je het maar eens latern weten e
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-9-2011(UTC) Berichten: 46
Bedankjes: 1 keer
|
Mijn broer is een fanatieke karper visser en zegt dat binnen 5 jaar er zal gevochten worden om een goeie stek langst het kanaal te kunnen bemachtigen .(tip) 3 a 4 dagen voor voeren en een 24 sessie of meer vissen en meestal vang je toch 1 a 3 karpers de nacht gemiddeld gewicht 10 kg . 1 in de midden en een 2de stok 2 meter van de kant . best zijrivier zoeken die uitmondt op kanaal (toch in de winter)
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 16-1-2011(UTC) Berichten: 96
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 1-12-2010(UTC) Berichten: 78
|
Der zal in de toekomst inderdaad gevochten worden voor een goede stek op het kanaal. Voorvoeren levert niet altijd vis op omdat de vissen enorm trekken, een groot voergebied tijdens het vissen levert mij de beste resultaten op.
Als je te veel blankt moet je ook eens enkele km verder durven zitten
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 13-8-2011(UTC) Berichten: 65
|
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 5-2-2012(UTC) Berichten: 4
|
ben ook van plan er een paar sessie's te doen vandejaar, maar weet nog niet goed hoe ik het zal aanpakken... grts tim
|
|
|
|
|
Vanavond een korte nachtsessie houden op kanaal G-O heb 5 dagen beetje voorgevoerd nu hopen dat het aanslaat. Wel veel wind en niet te warm vandaag , maar wie weet vang ik wel een dikke knaap. Zal eventuele vangsten nog posten op forum Greetz (karper)
|
|
|
|
|
niks ,noppes ,niente, nada volgende keer beter
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.