logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
JustMoes  
#1 Gepost : dinsdag 11 februari 2014 20:08:48(UTC)
JustMoes

10 ponder

Bedankjes: 4 keer
Is 11 keer bedankt in 9 post(s)
Hallo,

Ik wil graag vanaf dit jaar gaan nachtvissen. Vorig jaar heb ik overdag(en ook 's avonds tot 's nachts) wel zitten vissen. Nu lijkt het mij ook leuk om een aantal weekeinden te gaan nachtvissen. Hiervoor heb ik dus spullen nodig.

Ten eerste een tent. Hierover heb ik in dit topic gelezen dat de JRC Contact een mooie tent is. Nou denk dat ik zelf voor de 2 persoons uitvoering ga omdat mijn vriendin wel houd van kamperen(en goed kan koken ^^). Dit leek mij een mooie, niet al te dure tent. Ik heb op youtube een aantal reviews bekeken en wat mij heel fijn leek was de optie om de 'voorkant' eraf te ritsen. Hierdoor is het ook goed te gebruiken als paraplu voor bijvoorbeeld een regenachtige kortere sessie.

Ten tweede heb ik een nieuwe onthaakmat nodig. Ik heb hiervoor de Spro Strategy Cradle op het oog. Ik heb deze bij Henk Koster gezien voor 50(normaal 60) euro. De 60 euro is dan ook ongeveer de prijs die ik aan een onthaakmat wil uitgeven. Wat zijn jullie ervaringen bij deze onthaakmat?

Ook wil ik een weegzak die goed te gebruiken is bij deze onthaakmat(op video's zie ik altijd dat deze van te voren in de onthaakmat ligt. Ik wil er graag een waarmee ik de vis ook direct vanuit de weegzak terug kan zetten op een verantwoorde manier.

Bij het volgende raak ik helemaal de weg kwijt. Slaapzakken. Ik heb ze al gezien vanaf +- 40 euro tot wel ruim 250 euroGeschokt en ik vind dat laatste toch wel een heleboel geld voor iets om de nacht in door te brengen. Ik vroeg mij in het begin gelijk al af of ik voor een slaapzak niet beter naar een outdoorwinkel kan gaan, misschien is de prijs kwaliteit dan wel beter? Nu wil ik vragen wat voor een degelijke prijs een goede slaapzak is om in de lente, zomer en herfst een beetje warm(als het koud is) en niet al te warm(als het warm is) te kunnen slapen. Ik ben zelf bijna 1.90, ik neem aan dat dit wel belangrijk is bij de keuze voor een slaapzak.

Een bedchair is ook weer zoiets. Er zijn er heel veel en voor veel verschillende prijsklasses en als je het goed doet lig je er 's nachts niet eens opTong! Ook bij dit zie ik door de bomen het bos niet meer en wil ik graag vragen wat een goede keuze is. Zoals ik al zei ben ik 1.90 en daarbij weeg ik ongeveer 85 kilo.

Dit is allemaal een wensenlijstje voor mij. Zo weet ik hoeveel ik moet sparen en kan ik dat in mijn achterhoofd houden.

Alvast een bedankje aan iedereen die mij een zetje in de juiste richting kan geven!

Nick.
Sponsor
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.