|
Kant en klare boilies
|
26
|
|
|
Freezer baits
|
24
|
|
|
Home made bollen
|
11
|
|
|
Tijgernoten
|
17
|
|
|
Mais
|
6
|
|
|
Berkley
|
2
|
|
|
Dynamite Baits
|
3
|
|
|
Strategy Baits
|
4
|
|
|
KGB Baits
|
3
|
|
|
Ander haakaas, geef een reactie welk aas dan
|
12
|
|
Gasten kunnen niet stemmen. Registreer jezelf.
|
5 ponder Lid sinds: 30-4-2014(UTC) Berichten: 25 Locatie: Doesburg Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Ik ben dit jaar maar eens begonnen met mijn eigen bollen te draaien en tot mijn grote vreugd heb ik mijn "target" vis er al op gevangen. Ben van plan om na de examens er even goed tegen aan zowel met het zelf maken van wat bollen, als met het karpervissen zelf. Maar als aas dus zelf gemaakte bollen en en eromheen gevoerd wat partikels (vooral hennep)
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Pro Line. Garlic Robinred. Berkely. Irish cream. |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-5-2014(UTC) Berichten: 86 Bedankjes: 20 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik vind de BBQ n'krill boilie van Proline een erg goeie boilie alleen is best prijzig dat is een beetje jammer...
Roeland
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Met mijn eigen Ka baits natuurlijk haha. Voornamelijk een basis bol gezien ik op groot water vis.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 12-3-2014(UTC) Berichten: 62 Locatie: Houten Bedankjes: 8 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Proline of zelfgemaakte natuurlijk |
Pr spiegel: 36 pond Pr schub: 24 pond
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Solar clubmix en Solar pineapple secret. |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-5-2014(UTC) Berichten: 130 Locatie: diepenveen Bedankjes: 4 keer Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
ik zeg: pellets, want er zijn niet veel mensen die ermee vissen, en ze zijn lekker goedkoop |
als het meervoud van museum "musea" is, is dan het meervoud van brasem ook "brasa"??? |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
|
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-5-2014(UTC) Berichten: 130 Locatie: diepenveen Bedankjes: 4 keer Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
|
als het meervoud van museum "musea" is, is dan het meervoud van brasem ook "brasa"??? |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Eerst geschreven door: karper-groentje ik zeg: pellets, want er zijn niet veel mensen die ermee vissen, en ze zijn lekker goedkoop Zie mijn bericht van een maand of twee terug. Overigens, ik heb ook veel met pellets gevist tijdens een weekje Frankrijk vorige maand(dus voor ik het bericht over mijn voorkeur voor dit aas aangaf). Geen enkele brasem. Maar wel 24 karpers, 8 kopvoorn en 1 zeelt :-). Nu moet ik erbij zeggen, er zwemt daar weinig brasem (paar jaar geleden wel eentje gevangen en losgeschoten, terwijl mensen daar al jaaaaaaaaaaaaaren vissen niet eens wisten dat er uberhaupt brasem zwom..). Btw, je grootste vis was toch 25 cm. Dan heb je er toch niet nog niet zoveel mee gevist en zou het alleen vissen tot 25cm opgeleverd moeten hebben ....
|
|
|
|
|
tot nu toe hebben de pellets nog niet eens het water geraakt, die van 25 cm was op maden... |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Eerst geschreven door: karper-groentje tot nu toe hebben de pellets nog niet eens het water geraakt, die van 25 cm was op maden... :-). PS: Als ik wat (bij)voer doe ik dat met 8mm en vissen doe ik dan met 14mm of 20 mm (die lossen wat minder snel op, maar je vangt er geen grotere vissen mee dan met 8mm). Overigens gebruik ik de voorgeboorde. Scheelt een hoop geklooi.
|
|
|
|
|
bedankt voor de tip! ik bespaar nu nog FF op dat soort dingen (ben nu meer bezig met meer hengels maar als ik alle spullen heb ga ik deze tip vast en zeker gebruiken! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.