10 ponder Lid sinds: 20-2-2013(UTC) Berichten: 70
|
|
Elke karper die je vangt is er één hoe groot of klein hij ook is.
30+ mijn grootste |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Elite is een vrij onbekend merk, heb er vroeger toevallig nog een hengel van gehad maar dat is mijn enigste ervaring met het Elite. Denk dat je weinig ervaringen zal tegenkomen met het merk :/
Er zijn wel voldoende alternatieven op de markt, waarvan je genoeg reviews kan vinden! (JRC bijvoorbeeld)
Nog veel succes met je aankoop! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ik heb een elite brolly Zeer tevreden degelijke ritsen Mooi doek En behoorlijke ruimte Voor 150 Euro veel waar voor je geld |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 32 Locatie: Antwerpen Bedankjes: 4 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Mijn schoonbroer heeft er ook zo eentje en is er zeer tevreden over . |
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Ron van Houtum Ik heb een elite brolly Zeer tevreden degelijke ritsen Mooi doek En behoorlijke ruimte Voor 150 Euro veel waar voor je geld Hé Ron hoe zit het de ruimte voor je spullen? |
30+ mijn grootste |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
ruimte zat ik zet de stretcher altijd wat schuin dan heb ik bij het hoofdeind genoeg ruimte heb daar meestal een klapkrat staan met drinken en eetgerei en kan er nog makkelijk 1 naast. Als het goed is ga ik van vrijdag op zaterdag een nachtje. dan zal ik een foto maken |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Ron van Houtum ruimte zat ik zet de stretcher altijd wat schuin dan heb ik bij het hoofdeind genoeg ruimte heb daar meestal een klapkrat staan met drinken en eetgerei en kan er nog makkelijk 1 naast. Als het goed is ga ik van vrijdag op zaterdag een nachtje. dan zal ik een foto maken Dat zou top zijn er zijn weinig foto te vinden op internet. Jeroen |
30+ mijn grootste |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.