logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Tom98  
#1 Gepost : donderdag 16 januari 2014 17:29:15(UTC)
Tom98

15 ponder

Ik wil een overwrap voor mijn brolly aanschaffen en ik vraag me af of de overwrap van jrc ook op andere brollys van 60 inch kan. ik neem aan van wel, maar is er iemand die dit zeker weet?
Sponsor
VictorB  
#2 Gepost : donderdag 16 januari 2014 20:15:24(UTC)
VictorB

Nieuwe uitzetting

Hey Tom,

Goede vraag! Een paar maanden terug ben ik met een soortgelijke vraag bezig geweest en kon er echt NIETS over vinden. Ik heb uiteindelijk maar de gok genomen. Weet jouw situatie niet precies maar ik heb een JRC Oval Brolly 60" en heb de overwrap voor de JRC Stealth (ook 60" ) via marktplaats gekocht. Hij past perfect, ik denk zelfs dat het dezelfde overwraps zijn maar weet dit niet zeker. Zorg wel voor goede lange stormpoles voor de voorkant. Door het gewicht vd overwrap zakt de brolly aan de voorkant iets voor over. Ik heb die van Fox gekocht, beetje prijzig maar wel super stevig en gaan makkelijk de grond in.

Ik denk niet dat de overwrap ook op andere merken brolly's past.

Succes!

Bewerkt door de gebruiker donderdag 16 januari 2014 20:18:30(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Tom98  
#3 Gepost : vrijdag 17 januari 2014 09:13:41(UTC)
Tom98

15 ponder

Bedankt voor de reactie en de tip van de stormpoles. Ik denk dat ik er binnenkort maar gewoon eentje ga kopen en dan vraag ik wel even of ik hem eerst mag passen.
Tom98  
#4 Gepost : zaterdag 15 februari 2014 16:54:47(UTC)
Tom98

15 ponder

ik heb inmiddels de overwrap, maar ik moet nog stormpalen hebben. iedereen raad de 90 cm aan, maar kan 120 cm ook? want hier hebben ze nergens de 90 cm.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.