20 ponder Lid sinds: 7-3-2011(UTC) Berichten: 227
Bedankjes: 1 keer
|
hallo,ik ben nu op cf aan kijken, en krijg nu veel spam binnen kunnen jullie daar even naar kijken. |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Dat is wel heel apart, daar heb ik nooit last van gehad. Zal Erwin even op de hoogte brengen
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 7-3-2011(UTC) Berichten: 227
Bedankjes: 1 keer
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
Gerjan heeft volgens mij last van malware, waarschijnlijk van web.fun-prize.com. Google maar op 'web.fun-prize.com malware'
|
bertkamp is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
leer om te vangen, vang om te leren |
freaky is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hoi Gerjan
Bedankt voor je bericht. Wat jij ziet op de website is, zoals Bertkamp al aangeeft malware. Dit is troep dat in de cash van je browser staat en die gooit het over verschillende websites die je bezoekt. Een soort agressieve reclame die je achtervolgd....
Het ligt dus niet bij ons.
Gr. Erwin
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
installeer antimalware bytes ben je er zo van af |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
Ron van Houtum is 2 keer bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.