10 ponder Lid sinds: 5-1-2014(UTC) Berichten: 97 Locatie: Hoeksche Waard Bedankjes: 13 keer Is 19 keer bedankt in 17 post(s)
|
Ik ben Ener, draai het maar om en dan zie je mijn naam. Ik woon in de Hoeksche Waard en ben 48 jaar. Ik ben er een jaartje of 12 tussen uit geweest door drukte door een andere hobby, maar wil het karper vissen weer gaan op pakken. Net weer de spullen op peil gebracht, en inmiddels weer 2 keer wezen vissen, helaas geblanked, maar dat mag de pret niet drukken. Ik draai graag mijn eigen boilies om mijn eigen twist te geven aan het aas. Ik ben erg blij met internet, en vooral met fora als deze en youtube. De technieken zijn zeker wel verbeterd, en ik moet zeggen dat ik me al veel gelezen en gekeken heb. Ik hoop hier de nieuwste tips en trucs te leren en wat tips uit de oude doos te kunnen geven, en wie weet wat mooie karpers te vangen en te laten zien. Tight lines! |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Welkom op CarpFeeling Rene
Dan denk ik dat er nog wel genoeg voor je te lezen valt. Heel erg veel plezier hier.
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Welkom op het forum, dat we maar veel van je mogen lezen en andersom.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Welkom op Carpfeeling Rene!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 132 Bedankjes: 3 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Welkom op CF en misschien komen we elkaar wel eens tegen in de HW
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-1-2014(UTC) Berichten: 97 Locatie: Hoeksche Waard Bedankjes: 13 keer Is 19 keer bedankt in 17 post(s)
|
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
welkom op CF Ener, veel kijk- en leesplezier |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.