Nieuwe uitzetting Lid sinds: 16-9-2010(UTC) Berichten: 1
|
ik ben van plan in de blauwe hoeve te gaan vissen maar ik kan nergens info van het water en of prijzen vinden zou iemand mij kunnen helpen gr
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Voor zover ik weet is de Blauwe Hoef al een poosje gesloten. Je kon het onder andere bij ECG boeken maar daar staat ook geen info meer over het water.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
wat ik weet is het water gesloten |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
zover ik weet is het zelfde wat Arnold en Ronald zeggen.... het is gesloten............... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
het water de blauwe hoef is weer open!!!!!!!!!!!!! hier het 06 nr van de uitbater ter plekke
hij heet Jan 06-30230809
bel hem voor info en je kan terecht.
klanten van mijn winkel zijn er geweest 14 vissen in midweek ook nog steeds dikke vissen aanwezig en de nodige super koi's
als er de laatste maand niks verandert is is dit de weg om op het legendarische blauwe hoef complex te vissen
succes iedereen alvast
|
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-11-2010(UTC) Berichten: 41
|
meot je eens kijken op vakantieveilingen.nl in de zomer staan er dan allemaal geannulleerde vakantie van De Blauwe hoef, Hengelhoef Etc. |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-11-2010(UTC) Berichten: 71
|
dat is denk ik niet hetzelfde michael. blauw hoef is een water in nl en jij noemt vakantieparken waar je kan vissen
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 11-12-2010(UTC) Berichten: 10
|
Hallo ik zou er deze zomervakantie eens gaan vissen Maar is er ondertussen al iemand geweest na de opening en waar kan ik info vinden op het net ? of kan er mij iemand vertelen inverband met stekken en aas enz... Grtn Tom
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.