CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Karpervissen algemeen
»
Betaal water Echternachersee Luxemburg waar te boeken?
15 ponder Lid sinds: 29-11-2012(UTC) Berichten: 113
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Hallo karper liefhebbers, ik zou graag een week willen boeken op dit betaal water ik weet dat dit kan, maar waar kan ik dit boeken? het is me een beetje onduidelijk allemaal op internet ik weet dat een Tony van der Molen hier over gaat meer niet. zou graag een site willen hebben waar ik het kan reserveren boeken enz enz. Mvg. Bennie
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 17-2-2013(UTC) Berichten: 203
Bedankjes: 9 keer Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-11-2012(UTC) Berichten: 113
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Bedankt Ben!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Hallo Bennie,
Ik was vorig jaar in Echter ach op vakantie en was ook bij lac Echternach. Het is een park om het meer heen. Er was geen activiteit m.b.t. vissen. Het was er erg rustig in mijn ogen te rustig. Ik zou eens goed informeren want of het nog toegankelijk is voor vissen weet ik niet.
Succes,
Ronald |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 164
Bedankjes: 4 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Mijn ouders wonen er in de zomermaanden op 3km vanaf. Er word haast niet gevist. Het is een zeermoeilijk water met een grood bestand aan karp met enkele van plus 30 kg. Zwaarste tot nu toe zien vangen van 31.700kg. Maar blanken is er normaal ben er zelf ook al gaan vissen en minder lang dan 48h heeft geen zin De prijs dacht 15 euro per dag.
Voor meer info pm maar
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Karpervissen algemeen
»
Betaal water Echternachersee Luxemburg waar te boeken?
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.