CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Beste vrienden van CarpFeeling
Wij zijn erg hard bezig met een restyling van CarpFeeling.com. We zijn momenteel bezig met de puntjes op de "i" maar alvorens we daadwerkelijk gaan beginnen met bouwen, stellen wij jullie mening op prijs. We doen het tenslotte voor jullie.
We hebben al een heleboel input van jullie meegenomen in het "nieuwe design" maar als jullie nog een goed idee hebben, vermeld het dan hier.
Enne, ik kan jullie verzekeren, dat het erg mooi gaat worden!
Gr. Erwin
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ben heel benieuwd en nieuwsgierig..............
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
|
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Dat zou ik verschrikkelijk graag doen maar is niet handig i.v.m concurrentie hè . Bovendien is het nog niet helemaal klaar.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
tantrumsmi 297 gaah |
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik verwacht ook gewoon dat het mooi en goed gaat worden, want als je zeker weet jezelf te kunnen overtreffen moet dat haast wel geweldig zijn. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik wil een foto album bij de profielen! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
zozo loedel das een eis en geen inbreng whaha:-" |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
wordt gewoon heel veel geduld hebben..... Erwin heb je wel een datum wanneer het gaat gebeuren..........??? |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
We zijn er nu druk mee. We moeten de hele site ombouwen en veel testen. Het gaat denk ik wel een paar maanden duren. Dit omdat we nog meer activiteiten tussendoor hebben.
@Lodewijk. We gaan zeker kijken naar een fotoalbum. Dit is ook iets wat we met de hosting moeten regelen. Dat gaat namelijk heel veel data verkeer kosten. Ligt het binnen de mogelijkheid, gaan we het zeker doen.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
denk ook dat we voor ons allen spreken erwin als we zeggen dat we dit alles naast onze reguliere banen moeten doen! Carpfeeling is door het vele werk een baan naast onze baan geworden waardoor tijd vaak een hekel punt is!
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
miss een donatie button op de hoofd pagina een idee? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Dat klopt helemaal Tim. Dit soort werk kost nou eenmaal tijd. Jammer genoeg kun je er niet aan een stuk door aan werken. Er moeten nog veel meer gebeuren.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
beter rustig en goed, dan haastig en half gebakken...:-"
|
|
|
|
|
Precies Frank. Het nieuwe desgn gaat heel veel werk kosten. Het moet helemaal goed zijn
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
probeer dat een link in een nieuw scherm opent werk prettiger |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Ben erg benieuwd, huidige site is al helemaal geweldig.
Een rss feed op zowel de site content als ook op het forum (active onderwerpen) zou wel fijn zijn.
|
|
|
|
|
@ jerry en Edwin. Dat zit in het nieuwe design, dus komt helemaal in orde
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 25-6-2010(UTC) Berichten: 20
|
Knop voor spellingcontrole hahahahah |
"t`lupt zoals t`lupt |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.