10 ponder Lid sinds: 17-11-2013(UTC) Berichten: 62
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Hoi allemaal, Zit eigenlijk met een vraagje, heb een artikel gelezen http://www.carpfeeling.com/Arti...oeven-voor-dressuurwaterDaarin stond om zand of grind platen aan te maken, is er iemand die dit al heeft gedaan (en met succes) ? Zou je mij kunnen uitleggen hoe ik het best kan beginnen ??? mvg robby
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Hallo Robby Een grindplaat aanmaken is niet zo moeilijk benodigdheden rubberboot en een vrachtwagen keien en uitvaren maar. Het heeft volgens mij totaal geen meerwaarde ik heb jaren geleden op een vijver van een vriend gevist met zelf aangemaakte grindplaten hadden ze enkele jaren voordien daar ingedumpt . Ik heb er voor en achter en erop gevist het liep voor geen meter op andere stekken wel bespaar je de moeite van het werk en peil de plaats waar je wil bevissen zorgvuldig uit bespaard je tijd en geld. MVG Lorenzo
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ik vis altijd op een plek waar je vanaf de kant niet bij kan,op het meer bij mij thuis. ik ga deze winter denk een klein plekje maken van ongeveer 1,5 m2 heel dicht langs de kant. puur zodat ik een harde plek heb om te vissen omdat het overal zacht is.dan kan ik met hele korte rigs te werk gaan. en op plekken op het meer waar het wel hard is goeie veel mossels, dus denk ik dat als ik wat grind neer leg er al snel wat gaat groeien en zo karpers op die plek houd
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.