20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
Goedeavond medekarpervissers, ik heb elk jaar grote dromen als het op materiaal aan komt. Zo heb ik dit jaar het volgende gerealiseerd: 3x fox warrior s hengels 2x delkim ev+ 2x korda snag ears nieuwe banksticks, zwarte uitvoering. Nieuwe bivvy table/viskoffer in 1 (super blij mee). grote bakken voer, korda goo, pellets, tijgernoten etc. (echte voercampagnes) want dit deed ik voorgaande jaren niet. tweede tentje (jrc contact brolly) Tweede schepnet voor wanneer mijn eerste weer op de splitter breekt en ik weer een maand moet wachten voor de nieuwe eindelijk binnen is. vierde hengel, zeker 1000 euro aan (voornamelijk nutteloos) klein materiaal. Baitcruiser xl Navigator luxe editie Een seat cordoba, om verder te kunnen vissen en ik heb dit jaar maar 19 karpers gevangen maar goed, mijn droom voor volgen jaar is echt gigantisch en ik vraag me af draai ik nu door of hebben veel van jullie dit? Dit is namelijk mijn 'droom'lijst van 2014: fox ranger rodpod 3x fox fs 12000 molens waadpak + laarzen jrc cocoon 2 man bivvy en winterskin Jrc highcare xl onthaakmat < die staat op #1 om te halen. Fishfinder zodiac met motortje. zoals je ziet heb ik 'dromen'. is dit vissers eigen of ben ik een geval apart?p.s. ik denk echter dat ik maar 1 dere van ie lijst realiseer hoor, onthaakmat roppod tent en laarzen alleen waarschijnlijk
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Zou die fox molens niet nemen. Kwalteit is lang niet wat het zou moeten zijn. Ik heb het ook hoor. De lust naar nieuwe soullen. Alls wat ik heb raakt langzaam op en is aan vervanging toe. Aankomend jaar wil ik het volgende: 3 nieuwe hengels Tacklebox Ademend waadpak Banksticks Buzzerbars Zwingers Kajuitboot Rugtas Recovery slings Spiegelreflex camera Macbook pro En nog wel meer haha
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-7-2012(UTC) Berichten: 105
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
voor mij in ieder geval een paar dikke bakken! want daar draait het natuurlijk om
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 13
|
Gezond te zijn en te blijven de rest is een bijkomstigheid
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Meer uren werken zodat het allemaal wat makkelijker word.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
karperwezep schreef:voor mij in ieder geval een paar dikke bakken! want daar draait het natuurlijk om maar zoals bij iedere hobby komt er iets kijken wat geld kost en sommige hebben daar ook een obsessie voor. Karpers vangen blijf ik toch wel, daar verander ik niet van materiaal voor.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 17-11-2013(UTC) Berichten: 62
|
My wishlist : Fox supabrolly + winterskin 1 of meerdere meerval(len) een karpertje boven de 15 kg dat mijn vriendin meerdere nachtsessies goedkeurt 0- -0
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Ik heb eigenlijk alles wat mijn karper hartje begeert. Ik ben wat materiaal betreft een rijk man. Maar ik heb nog wel wat wensen. En dat is dan puur materiaal dat aan vervanging toe is. Wat ik wens voor 2014: - delkim txi + reciever - paraplu tent / brolly - warmte pak / laarzen - heel wat kilo's aas - mocht ik voor een mooi prijsje een rubberboot kunnen vinden, dan schaf ik die nog graag aan. Anders blijft dat een toekomstplan. Een kort en klein lijstje. Omdat ik al aangaf zeer tevreden te zijn met mijn uitrusting en daarmee alle kanten op te kunnen. b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
mijn verlanglijstje voor 2014 -Sowieso een 2e schepnet -Een fantsoenlijke set hangers -En de nieuwe fox beetmelders zou ik ook wel graag willen hebben -oja en een kanaalbeer van boven de 30 pond zou ook niet verkeerd zijn -En een vast contract |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
een fatsoenlijk schepnet en een waadpak |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Een voerboot staat bij mij op nummer een, vermoedelijk wordt het de anatec mono volledig graupner. Ben nog niet uit het aantal bakken dat ik wil (1 of 3). Een waadpak lijkt me ook nog wel handig. |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
heb dit jaar voor het eerst een dertiger mogen vangen, dit was een schub. Ik hoop volgend jaar of deze winter een spiegel van in de dertig te vangen. Een leder of rijen karper van wat voor gewicht dan ook is ook meer dan welkom b (*en de mooi gekleurde schubs zijn natuurlijk ook meer dan welkom) Qua materiaal: 1; Een echte vis tent die wel waterdicht is 2; nieuwe hengels, zit te denken aan hengels van Fox of Jrc 3; iets om lijnen uit te varen voerboot lijkt me handig, kajuitboot lijkt mij nog veeeeeel handiger haha 4; Nieuwe melders zit te denken aan Delkim plus
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-2-2013(UTC) Berichten: 70
|
Heb een klein lijstje, 1 voerboot ( nanotec met dieptemeter ) 2 goeie tent voor 1 persoon ( JRC Contact Bivy ) 3 goeie Stretcher + slaapzak Dat was het b Bewerkt door de gebruiker woensdag 27 november 2013 17:37:07(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Elke karper die je vangt is er één hoe groot of klein hij ook is.
30+ mijn grootste |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
jeroen1980 schreef: -goeie tent voor 1 persoon ( JRC Contact Bivy ) -goeie Stretchers + slaapzak
1pers tent en meerdere stretchers?? |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-2-2013(UTC) Berichten: 70
|
PatricS schreef:jeroen1980 schreef: -goeie tent voor 1 persoon ( JRC Contact Bivy ) -goeie Stretchers + slaapzak
1pers tent en meerdere stretchers?? Heb het verbeterd |
Elke karper die je vangt is er één hoe groot of klein hij ook is.
30+ mijn grootste |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 30-10-2012(UTC) Berichten: 69
|
Mijn lijstje: - Proline compact pod - Avid carp euro hq bivvy - 1 extra delkim txi plus kleur paars Als ik dit al kan verwezelijken zou ik al heel tevreden zijn
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
kwa spullen zit ik sinds dit jaar wel goed. Maar de vissen werkten niet echt mee. Dus de enige wens is dat ik met wat meer regelmaat een visje mag vangen. |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
|
hier het zelfde alleen een voerboot zou welkom zijn
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ik heb ook nog wel een aardig lijstje, - dieptemeter - 2 nieuwe molens - Nieuwe sounderbox - nieuwe kar - nieuwe bewaar zak - nieuwe weegschaal - nieuwe sponsor, mijn oude is failliet - meer vrije tijd |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-6-2012(UTC) Berichten: 85
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Dat ik de oudjaarsloterij win
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.