10 ponder Lid sinds: 17-11-2013(UTC) Berichten: 62
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik ben op zoek naar (nieuwe) hengels van 3-3.5lb. Iemand die mij kan zeggen aan welke prijs ik mij kan verwachten ?
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Lodewijk schreef:tussen de 50 en 500 euro Dat is helemaal naar eigen eisen, inzicht en functie in te delen. Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 17-11-2013(UTC) Berichten: 62
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
had rond de 150-200 in gedachten
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Infamous schreef:had rond de 150-200 in gedachten Ik ben nog steeds van mening. Een vraag als dat kan je aan ons als forum leden stellen. Maar jou eisen en jou wensen kunnen wij niet aanraden. Die moet je zelf voelen en bekijken in de winkel waar je ze koopt. Ga daar heen en zoek de hengel uit die bij je past. Ook dan kan je de prijs bepalen die jij kwijt wilt. b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
thimon schreef:Infamous schreef:had rond de 150-200 in gedachten Ik ben nog steeds van mening. Een vraag als dat kan je aan ons als forum leden stellen. Maar jou eisen en jou wensen kunnen wij niet aanraden. Die moet je zelf voelen en bekijken in de winkel waar je ze koopt. Ga daar heen en zoek de hengel uit die bij je past. Ook dan kan je de prijs bepalen die jij kwijt wilt. b En zo is het.Wat de ene persoon een superhengel vind,vind een ander mischien helemaal prut. Ga met je verhaal naar de winkel en ga eens wat hengels beethouden en bekijken. |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.