logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
donnypolonio  
#1 Gepost : vrijdag 15 november 2013 12:43:45(UTC)
donnypolonio

Nieuwe uitzetting

Man
Nederland

Beste mensen,

Ik kom uit Heemskerk, en ben het nu wel een beetje zat om alleen maar karper te vangen in Beverwijk Uitgeest of Heemskerk
Zou iemand mij een paar plassen of iniedergeval een paar mooie waters kunnen vertellen in mijn omgeving o.a (Noord-Holland) met een groot karperbestand, en waar je ook een mooie mogelijk heb om eventueel een tent neer te zetten.

Als iemand het zou willen vertellen mag het het liefst via een PB. Alvast bedankt voor jullie hulp!

Met vriendelijke groet,
Donny
Sponsor
Roywrt1984  
#2 Gepost : vrijdag 15 november 2013 13:59:18(UTC)
Roywrt1984

10 ponder

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Misschien het uitgeestermeer? Denk dat je daar wel een karpertje kunt vangen. Het zal even zoeken zijn, maar ja het blijft toch karpervissen.

Enne Moderators misschien kan dit topic verplaatst worden??

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 15 november 2013 14:00:31(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Johan Krenger  
#3 Gepost : vrijdag 15 november 2013 14:19:19(UTC)
Johan Krenger

50 ponder

Bedankjes: 10 keer
Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
Bij deze verplaatst Like
DavidT  
#4 Gepost : vrijdag 15 november 2013 15:47:44(UTC)
DavidT

40 ponder

Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
Haarlem, Spaarnwoude, Noordzee Kanaal en alle zijkanalen, Ringvaart, Amsterdam. Als je echt bent uitgekeken, mag je best iets meer moeite nemen om wat interessants op te zoeken. En anders lekker blijven aanschuiven bij de fortgaten.
Say hello to my little friend
donnypolonio  
#5 Gepost : vrijdag 15 november 2013 22:08:23(UTC)
donnypolonio

Nieuwe uitzetting

Man
Nederland

Nou de moeite is er wel hoor David, ik ben echt geen lui iemand ofzo ben vandaag door heel Zaandam gereden, en heel mooi water tegen gekomen. Morgen even door Haarlem Velsen Broek en Spaarnwoude speuren maar hoor van verschillende mensen dat Spaarnwoude niet heel veel meer is. En ben gewoon benieuwd of mensen hier van Carpfeeling grote en zware karpers hebben gevangen in deze omstreek iniedergeval bedankt.

Donny
DavidT  
#6 Gepost : zaterdag 16 november 2013 10:15:04(UTC)
DavidT

40 ponder

Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
Als het bestand eerst heel groot was en nu stukken kleiner kun je wel nagaan wat voor gevolgen dat heeft voor de gewichten van de overgebleven vissen. Bij dat gezondheidscentrum zwom ook een knapperd. Misschien nog steeds wel.

Wat is groot en zwaar? Die 18 kilo in de ....sloot is een beste vis in de omgeving. Jammer van die spiegel in het laatste gat. Dat was ook een plaatje.

Jagersplas is mooi.

Maar veel grote zware karpers vind je niet ergens geconcentreerd in Noord-Holland. De 20 kilo grens is nog steeds lastig te overschrijden.
Say hello to my little friend
ferenc  
#7 Gepost : zaterdag 16 november 2013 14:02:12(UTC)
ferenc

CarpFeeling Crew

Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
Wou net zeggen, in elk groot water zwemt grote vis. Krijgen doe je ze nergens. Bedenk wel dat een 10kg op het noordzeekanaal tig x bruter is als op de fortgaten idd. Of is gewicht het enige dat telt?
donnypolonio  
#8 Gepost : zondag 17 november 2013 01:42:10(UTC)
donnypolonio

Nieuwe uitzetting

Man
Nederland

Nee absoluut niet, een lange stevige dril hou ik zeker wel van, maar om een bak van een vis te vangen is ook leuk. Het kanaal heb ik niet echt ervaring mee en moet het toch maar eens overwegen om daar aardig wat kennis van te gaan leren. Vissen tegen obstakels doet het wel goed heb zo hier en daar gelezen. In iedergeval ga ik volgend weekend nog een mooie laatste sessie vissen van dit jaar hoop ik! En als deze goed loopt dan nog stiekem een paar natuurlijk. Iniedergeval bedankt mannen.

Nog een fijn weekend.!
jwbos85  
#9 Gepost : dinsdag 4 februari 2014 17:34:59(UTC)
jwbos85

Nieuwe uitzetting

Nederland

Bedankjes: 4 keer
Hoi donnypolonio,

Heb je de zandput (groot afgesloten meer) in Alkmaar al geprobeerd naast de vuil verbrandings centrale. Top watertje!!
Daar heb je een groot bestand aan Karper. (Tot wel 39 pond)
Het kan daar soms wel heel druk zijn.
Je kan daar nachtvissen met tent (maakt niet uit wat voor een tent), 2 hengels, geen voerboot en gewone vispas vereist geen extra nachtvergunning nodig.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

MVg,

Jan-Willem
JustMoes  
#10 Gepost : woensdag 5 februari 2014 18:32:19(UTC)
JustMoes

10 ponder

Is 11 keer bedankt in 9 post(s)
Hoi Donny,

Je kan ook nog vissen in de simaja karperput in scharwoude, hier heb ik veel verhalen over gehoord. Hoor wel veel dat het 'vroeger' beter was als nu, maar dit hoor ik over de meeste wateren. Je hebt hier een vergunning nodig van hoorn(dagvergunning kost 7.50 geloof ik) maar je mag hier niet nachtvissen.

Jan-Willem: Ik vroeg mij af hoe of er ook overdag ook wat gevangen word op de zandput in Alkmaar. Ben op het moment zelf niet in staat om te gaan nachtvissen.

Nick.
jwbos85  
#11 Gepost : zondag 9 februari 2014 22:10:01(UTC)
jwbos85

Nieuwe uitzetting

Nederland

Eerst geschreven door: JustMoes Ga naar gequote bericht
Hoi Donny,

Je kan ook nog vissen in de simaja karperput in scharwoude, hier heb ik veel verhalen over gehoord. Hoor wel veel dat het 'vroeger' beter was als nu, maar dit hoor ik over de meeste wateren. Je hebt hier een vergunning nodig van hoorn(dagvergunning kost 7.50 geloof ik) maar je mag hier niet nachtvissen.

Jan-Willem: Ik vroeg mij af hoe of er ook overdag ook wat gevangen word op de zandput in Alkmaar. Ben op het moment zelf niet in staat om te gaan nachtvissen.

Nick.

Hey donnypolonio,

Overdag kan, het is een dressuur water dus je zal echt je tactiek moeten aanpassen.
(Maw Doe totaal iets anders) Veel mensen vangen gewoon overdag.

Probeer het maar uit. Tip niet te ver van de kant vissen 10 a 15 meter is voldoende.

Groetjes jw
peter servais  
#12 Gepost : dinsdag 11 februari 2014 20:55:09(UTC)
peter servais

45 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Misschien dat het geestmerambacht een leuk water voor je is om eens te bekijken...
Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
SpiegelplasCarp  
#13 Gepost : donderdag 27 februari 2014 20:15:21(UTC)
SpiegelplasCarp

Nieuwe uitzetting

Man
Nederland

Bedankjes: 6 keer
google earth!!!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.