Nieuwe uitzetting Lid sinds: 24-8-2013(UTC) Berichten: 12
|
ben een beginnende karper visser en ik zou graag willen weten wat ik ''basic" tackelbox moet voorzien ...
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Alle benodigdheden voor onderlijntjes ( Onderlijn materiaal, haken, krimpkous etc. ) Boilienaald splicing needle Alle kleine tools schaartje
dat soort spullen.
ik zelf heb er nog een pasr tooloodjes, reserve tube en loodjes enzo inzitten want je weet maar nooit. dus zorg voor reserves!
succes, daniel |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
De juiste vergunningen natuurlijk. Voor de rest alleen wat je nodig hebt of denkt nodig te zijn. |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Alle basisbenodigdheden om te kunnen vissen lijkt mij handig.
- haakjes - onderlijnmateriaal - wartels - Leadclips en tailrubbers - tube of leadermateriaal - boilienaald - stoppertjes - schaartje - loodjes
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 24-8-2013(UTC) Berichten: 12
|
bedankt voor de mensen sereus antwoorden ... ik had beetje gedacht basis, zo als hier boven vermeld werd te nemen beetje logica ... en voor de zekerheid van jullie pro karper vangers extra tips is welcome ..
ps :voor de mensen die raar uit de hoek kwam wrm? mij is nooit gezegt geweest er is een domme vraag Enkel domme antwoorden ...
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
Mensen laten we het weer ontopic houden. Christopher heeft hier ook helemaal niks aan! Succes Christopher en 1 ding van Leen : maak het inderdaad niet te gek, een tacklebox bestaat uit spullen die jij nodig hebt aan de waterkant.
Succes!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Mensen, ik verwijder de berichten wat niets met de vraag te maken heeft, ga elkaar dan pm vertellen wat je van elkaar vind maar houd het hier netjes. alvast bedankt voor de medewerking in een volgend topic
groet,
Ronald |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-3-2011(UTC) Berichten: 83
|
Ga nooit van huis zonder TWEE boilie naalden bij je te hebben ;-)
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-3-2011(UTC) Berichten: 140
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ik zou zo min mogelijk meenemen.
- Rig box (met daarin al gemaakte onderlijnen op voorraad) - Boilienaald - 2 tot 4x een setup om je loodsysteem bij eventueel verlies te vervangen. - Nep mais (mits je dat gebruikt) - Boilie stoppers - Zakmesje
Bovenstaande neem ik mee naar wateren die ik al ken. Daar weet ik welk type onderlijn of loodsysteem ik nodig heb. Ga ik naar wateren die ik nog moet leren, dan neem ik wel spullen mee om verschillende onderlijnen te maken en bijv te wisselen van loodsysteem.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 6-11-2013(UTC) Berichten: 73 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
pduivenb schreef:Ga nooit van huis zonder TWEE boilie naalden bij je te hebben ;-) Dat kan ik bevestigen. =P |
Aantal karpers 2015: 100+ xD |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-4-2012(UTC) Berichten: 41
|
Als je ook een schaartje in je tacklebox wil dan raad ik je aan om hem niet van een karpermerk te kopen maar voor €1, 50 bij de een euro winkel. Deze zijn net zo goed en vaak nog iets kleiner ook.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 17-11-2013(UTC) Berichten: 62
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Voor 25€ kan je een box kopen v Bcarp. De box heet zelfs "alles voor een beginnende karpervisser" Heb ze zelf ook gekocht, kwam voordeliger uit
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Playboy voor de interessante interviews d
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2011(UTC) Berichten: 115
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
Vissen leer je door veel te vissen |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
veel gebuikt materiaal, en zeker wat reserve dingen zoal's achtersteuntjes en een boilie naald. en ik heb altijd lijm en ducktape bij me team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 23-11-2012(UTC) Berichten: 2
|
Aansteker mag ook niet ontbreken.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Misschien ook zo van dat ontsmettingsmiddel van korda ik gebruik het altijd . verder . tang ,aansteker onderlijnmateriaal haakjes stoppers boillienaald . gewoon lood inlinelood tube of leadcore tailrubber loodclip .
|
|
|
|
25 ponder Je bent lid sinds:: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Reserve batterijen voor je beetmelders. Heb het de harde manier uitgevonden...... |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Een pulla tool. Bij het knopen een ideaal hulpmiddel!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-5-2013(UTC) Berichten: 151 Locatie: Arnhem Bedankjes: 7 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
lood vergunnningen rig materiaal haken en nog veeeeeel meer!
|
Like ook onze FaceBook Pagina! Carp&PikeFishingTeam Groetjes Jermaine Scheenstra 11 jaar |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.