5 ponder Lid sinds: 1-1-2011(UTC) Berichten: 19
|
Hallo Allemaal,
Ik zit te overwegen om 3 Spro X-ray hengels aan te schaffen. Heeft iemand ervaring met deze hengels?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Bram92 schreef:Hallo Allemaal,
Ik zit te overwegen om 3 Spro X-ray hengels aan te schaffen. Heeft iemand ervaring met deze hengels? ga je geen spijt van krijgen. top hengels! |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 1-1-2011(UTC) Berichten: 19
|
Verder helemaal niemand?
@Thimon, kan je je standpunt beargumenteren? Heb je zelf deze hengels?
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 28-12-2013(UTC) Berichten: 19
Bedankjes: 3 keer Is 6 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Eerst geschreven door: Bram92 Verder helemaal niemand?
@Thimon, kan je je standpunt beargumenteren? Heb je zelf deze hengels? Ja zeker kan ik dat beargumenteren. Het zijn hengels die: - licht zijn - prachtige parabolische actie - fuji ogen afgewerkt - prachtig afgewerkt qua wikkeling om de ogen en een super strakke reelhouder! Persoonlijk vind ik ook de blank erg mooi! In mijn ogen gewoon top stokken die qua prijs / kwaliteitsverhouding ook erg goed zitten. Ik heb zelf de hengels niet, maar één van mijn vismaten wel. Die is er niet anders dan zeer zeer tevreden mee. Hopelijk heb ik je hier een beetje mee geholpen. b |
Doorzetten wordt beloond! |
thimon is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.