logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
luukcarp  
#1 Gepost : donderdag 31 oktober 2013 17:36:32(UTC)
luukcarp

30 ponder

Bedankjes: 7 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
iemand tips ik doe nu 2 weken lang om de dag 500 gr partickels en 750 gr boilies op het water heb je geen last van witvis etc. en er vist bijna niemand

tight lines and wet nets
Luuk Zomerhuis
Sponsor
ronald308  
#2 Gepost : donderdag 31 oktober 2013 19:17:29(UTC)
ronald308

30 ponder

Bedankjes: 3 keer
Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
Zo snel mogelijk gaan vissenLike
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen
Bennie  
#3 Gepost : maandag 4 november 2013 00:18:04(UTC)
Bennie

15 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
luukcarp schreef:
iemand tips ik doe nu 2 weken lang om de dag 500 gr partickels en 750 gr boilies op het water heb je geen last van witvis etc. en er vist bijna niemand

waarom partikels mengen met boilies?? waar vis je mee dan? ik zou gewoon een soort aas voeren en niet vermengt. vroeger heb ik dit ook vaker gedaan maar het heeft zeker geen meer waarde toen ik over stapte op
alleen boilies ving ik meer grotere exemplaren dan toen ik partikel met boilie ging mengenKnipoog kijk maar wat je er mee doet wil je alleen en tip geven.

Bewerkt door de gebruiker maandag 4 november 2013 00:20:50(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

FP1997  
#4 Gepost : maandag 4 november 2013 18:53:33(UTC)
FP1997

5 ponder

hoi ,
Ik heb samen met mijn vismaat op een privéwater van 16ha gevist waar niemand mag vissen en waarvan het visbestand onbekend is maar er is nooit echt vis uitgezet ... Dat was een uitdaging.
Ik heb samen met mijn maat 9 dagen op voorhand gekookte mais gemengd met boilies en een beetje baitbooster gaan voeren.
Zo zijn we 9 dagen lang +3kg ( in het begin 2kg mais en 1kg boilies omdat de vissen geen boilies kenden maar dan rustig overgeschakeld naar 1kg mais en 2 kg boilies ) gaan voeren op een heel groot gebied (+- 2 voetbalvelden) om de vissen naar onze kant van het water te lokken en tegen het einde kleiner en kleiner gebied gaan voeren.
Omdat we de laatste 2 dagen niet konden gaan voeren hebben we hennep meegenomen en dat in straal van 5 meter van waar we ons haakaas gingen leggen gestrooid zodat ze toch langer op ons stekkie blijven knabbelen.
Zo gezegd zo gedaan , prachtige sessie gehad samen met met men vismaat , zo hebben we toch een aantal vissen kunnen vangen variërend van 10 - 17,6 kg en een topper van 18,7 schubkarper en een 21,6 !! spiegelkarper.
ik hoop dat ik je geholpen heb.
en veel plezier natuurlijk met hopelijk een aantal mooie visjes !
PB spiegelkarper : 21,6 kg
PB schubkarper : 18.7

Als er vis zit kan je hem ook vangen ! Blijven doorzetten dus ! Knipoog
Jarnov  
#5 Gepost : maandag 4 november 2013 18:58:20(UTC)
Jarnov

5 ponder

FP1997 schreef:
hoi ,
Ik heb samen met mijn vismaat op een privéwater van 16ha gevist waar niemand mag vissen en waarvan het visbestand onbekend is maar er is nooit echt vis uitgezet ... Dat was een uitdaging.
Ik heb samen met mijn maat 9 dagen op voorhand gekookte mais gemengd met boilies en een beetje baitbooster gaan voeren.
Zo zijn we 9 dagen lang +3kg ( in het begin 2kg mais en 1kg boilies omdat de vissen geen boilies kenden maar dan rustig overgeschakeld naar 1kg mais en 2 kg boilies ) gaan voeren op een heel groot gebied (+- 2 voetbalvelden) om de vissen naar onze kant van het water te lokken en tegen het einde kleiner en kleiner gebied gaan voeren.
Omdat we de laatste 2 dagen niet konden gaan voeren hebben we hennep meegenomen en dat in straal van 5 meter van waar we ons haakaas gingen leggen gestrooid zodat ze toch langer op ons stekkie blijven knabbelen.
Zo gezegd zo gedaan , prachtige sessie gehad samen met met men vismaat , zo hebben we toch een aantal vissen kunnen vangen variërend van 10 - 17,6 kg en een topper van 18,7 schubkarper en een 21,6 !! spiegelkarper.
ik hoop dat ik je geholpen heb.
en veel plezier natuurlijk met hopelijk een aantal mooie visjes !

Ook zeer succesvol op dressuur water!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.