Nieuwe uitzetting Lid sinds: 29-10-2013(UTC) Berichten: 6
|
ik gs binnenkort vissen op de dante (ommen) maar kan je daar ook met kapucijners vissen of moet ik juist met tijgernoten of bolies?
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
edwin v. dijk schreef:ik gs binnenkort vissen op de dante (ommen) maar kan je daar ook met kapucijners vissen of moet ik juist met tijgernoten of bolies? Nooit gehoord dat kapucijners op een verboden-aas-lijst staan of dat er anderszins een verboden tijd voor is. Of dat de karpers het van hun menu lijst hebben geschrapt... Ook niet van een verplichtlijst gehoord. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 29 oktober 2013 21:03:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
dat zijn van die vragen, die kan je zelf ook invullen. de enige manier om er achter te komen of dat werkt is door het gewoon te proberen. karpervissen is op elk water anders. zo zul je op elk water opnieuw moeten uitzoeken welk aas beter werkt dan het andere. succes! |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 4-8-2013(UTC) Berichten: 41
|
Zoals hierboven al gezegd word, probeer het gewoon!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.