CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
beste keuze qua voerboot
5 ponder Lid sinds: 6-10-2012(UTC) Berichten: 26
|
hallo ik heb een baitcruiser xl hij is mij iets te groot dus die staat op marktplaats http://www.marktplaats.n...;previousPage=mympSellermaar ik wil graag een andere voerboot een kleinere wat is de beste keus -nanotech -trendmicro -anatec mono ik wil er ook een rf15 in dus moet ik daar rekening mee houden? hopelijk kan iemand mij helpen PS> ik wil ook mijn baitcruiser wel ruilen tegen een van de 3 voerboten dan wel met fishfinder (met betaling van mij n kant) mvg
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Als je een compacte boot wilt zou ik kijken naar de nanotec en de trend micro. Volgens mij is de anatec ook een grote boot Bij de nanotec zijn de aansluitingen voor een fishfinder al voorbereid Bewerkt door de gebruiker woensdag 9 oktober 2013 11:25:31(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ik zou nog heel even wachten. Er komt zeer binnenkort een super mooie compacte voerboot aan volledig van top end materiaal gemaakt en geloof me ik zeg niks te veel!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ik vis met de anatec graupner, Iets groter dan nanotec, maar wel sneller en meer voer capaciteit. ik zou voor de nanotec gaan |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-9-2009(UTC) Berichten: 45
|
De Nanotec is dan het perfecte voerbootje voor je.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-9-2009(UTC) Berichten: 45
|
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
beste keuze qua voerboot
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.