20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
weet je wat het beste is oplaten spoelen door de viszaak die spoelt hetzelfde als het van de spoel afkomt dus zonder dat de nylon gedraaid word ik moest laatst zelf wel 2 euro per spoel betalen om mijn eigen lijn op te laten spoelen koop je in de zaak lijn word het gratis gedaan Bewerkt door de gebruiker zaterdag 5 oktober 2013 09:33:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-6-2011(UTC) Berichten: 187
Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Ha Ron
Ik spoel hem altijd zelf op,omdat de molen anders opspoelt dan dat ze in de winkel doen. En ik zet mijn spoel gewoon recht op en draaien maar.
greetz |
one life live it |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
komt die er nog gedraaid op Luuk
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 171
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
De enige echte goede manier om dit te doen is er voor te zorgen dat als je molen bijvoorbeeld met de klok mee op spoelt, dat je klos dan tegen de klok in af spoelt, is zelfs nog beter dan laten opspoelen... Bewerkt door de gebruiker zaterdag 5 oktober 2013 14:13:29(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 24-2-2013(UTC) Berichten: 64
Bedankjes: 1 keer
|
Ik leg gewoon altijd mijn spoel in het water, steek de draad door het startoog, knoop hem aan de molen en draaien maar.. nog nooit problemen gehad. |
Live, Love, Laugh, Life |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ik heb het dus op de manier gedaan die carpfeeling omschrijft en mijn draad zit boven helemaal vol (te vol nu) en onder zit nog zat ruimte, ik baal echt ontzettend erg. Zonde van het draad. 2 jaar terug deed ik het op de simpele noob manier en ging alles goed, nu doe ik er moeite voor en alles gaat fout haha.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Dat ligt aan de opspoelcapaciteit van je molen Michael! Je molen verdeeld de draad dan onvoldoende over de spoel heen. Welke molen is het? Dit zou niet zo mogen zijn!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.