logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Maxweasel  
#1 Gepost : dinsdag 17 september 2013 20:20:19(UTC)
Maxweasel

20 ponder

Bedankjes: 9 keer
Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
Ik ben dus in het bezit van een aantal Shimano Aero GT 8010 XT-7 Baitrunners.

Nu ga ik eerstdaags 2 andere molens kopen en wil dan deze graag via officiele weg laten reviseren/onderhoud op doen. De lijst die je op de Shimano website kan terugvinden echter lijkt me niet volledig te zijn en is op basis van modelnummers/product code, dewelke ik niet in slaag om terug te vinden van de Shimano Aero GT 8010 XT-7.

Graag had ik dus geweten of er hier iemand aanwezig is die me met zekerheid kan vertellen of de Shimano Aero GT 8010 XT-7 molens nog door Shimano gereviseerd kunnen worden?

Ik had dit natuurlijk graag geweten alvorens ik mijn nieuwe molens aanschaf, want anders moet ik het budget een beetje herbekijken. Want heb uiteindelijk 5 perfect werkende molens nodig.

Thx!
Sponsor
Boe  
#2 Gepost : dinsdag 17 september 2013 20:51:50(UTC)
Boe

10 ponder

Bedankjes: 1 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Ff naar een shimano service center. Kunnen meestal alles repareren.
leen  
#3 Gepost : dinsdag 17 september 2013 20:52:41(UTC)
leen

40 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Maxweasel schreef:
Ik ben dus in het bezit van een aantal Shimano Aero GT 8010 XT-7 Baitrunners.

Nu ga ik eerstdaags 2 andere molens kopen en wil dan deze graag via officiele weg laten reviseren/onderhoud op doen. De lijst die je op de Shimano website kan terugvinden echter lijkt me niet volledig te zijn en is op basis van modelnummers/product code, dewelke ik niet in slaag om terug te vinden van de Shimano Aero GT 8010 XT-7.

Graag had ik dus geweten of er hier iemand aanwezig is die me met zekerheid kan vertellen of de Shimano Aero GT 8010 XT-7 molens nog door Shimano gereviseerd kunnen worden?

Ik had dit natuurlijk graag geweten alvorens ik mijn nieuwe molens aanschaf, want anders moet ik het budget een beetje herbekijken. Want heb uiteindelijk 5 perfect werkende molens nodig.

Thx!

Het klinkt misschien heel raar, maar hengelsportwinkels schijnen hiervan heel goed op de hoogte te zijn. Al geprobeerd?
Maxweasel  
#4 Gepost : dinsdag 17 september 2013 21:14:04(UTC)
Maxweasel

20 ponder

leen schreef:

Het klinkt misschien heel raar, maar hengelsportwinkels schijnen hiervan heel goed op de hoogte te zijn. Al geprobeerd?

Nog niet geprobeerd, ga er morgen langs. Ben benieuwd, het zou me zeer verwonderen dat ze daar meer weten dan hier Blij
timvanzanten  
#5 Gepost : woensdag 18 september 2013 09:47:56(UTC)
timvanzanten

CarpFeeling Crew

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Die molens zijn een stukje nostalgie Max! Ik heb ook nog 2 stuks RE 5010 liggen! Wat wil je laten reviseren? Mijn molens werken na 15 jaar nog steeds naar behoren!
Maxweasel  
#6 Gepost : woensdag 18 september 2013 12:16:32(UTC)
Maxweasel

20 ponder

timvanzanten schreef:
Die molens zijn een stukje nostalgie Max! Ik heb ook nog 2 stuks RE 5010 liggen! Wat wil je laten reviseren? Mijn molens werken na 15 jaar nog steeds naar behoren!

Goh, ene werkt nog perfect, ene merk ik dat de slip bij het instellen niet meer "tikt" en zeer gevoelig is, de andere heeft precies een kleine buiging op de as want je ziet de spoel zachtjes heen en weer gaan als je op slip of baitrunner lijn aftrekt.

Maar dus idd, net omdat deze molens voor mij een stukje nostalgie zijn EN omdat ik er gewoon altijd ontzettend tevreden van ben geweest (ondertussen 13j op z'n minst) had ik ze graag blijven houden voor de lokale / niet-afstands visserij.

Maar ik kom net van bij Lemmens in Diest en daar hebben ze het niet eens nagekeken, molens van die ouderdom mag ik gewoon vergeten en weggooien volgens hen. Zonde.
leen  
#7 Gepost : woensdag 18 september 2013 17:43:17(UTC)
leen

40 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Maxweasel schreef:
Maar ik kom net van bij Lemmens in Diest en daar hebben ze het niet eens nagekeken, molens van die ouderdom mag ik gewoon vergeten en weggooien volgens hen. Zonde.

Zou ik zeer zeker ook zeggen (als ik per se nieuwe wilde verkopen) ;-). Klinkt als een winkel om voorbij te lopen....
Maar wellicht hebben ze ook gezegd waarom. Zou zo kunnen zijn dat Shimano zelf er geen tijd aan wil besteden, of dat het te duur wordt, maar in dat laatste geval is het helemaal aan jou om te beslissen of JIJ het te duur vindt toch.

Of zoals ik ooit hoorde zeggen "nee, dat product bestaat niet" waarop de klant zei "het bestaat wel, maar jij hebt het niet, dat is iets heel anders...".

Bewerkt door de gebruiker woensdag 18 september 2013 17:46:36(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.