5 ponder Lid sinds: 17-9-2013(UTC) Berichten: 18
|
Hallo allemaal Mijn naam is Johan en ben nu sinds een maand bezig met het vissen op karper. Ik ben dus nog echt een beginner.ik vis elke weekend dat ik tijd heb,en het is echt super moet ik zeggen Ik heb wel gemerkt dat je niet zo maar even een karper vangt hahah,de teller staat bij mij op 1 en dat in 3 weekenden. De eerste (en enige ) die ik heb gevangen was een mooie schub van 26 pond maar helaas zijn er hier in mijn omgeving niet veel mooie plekjes om te vissen. Ik hoop dat ik hier veel van jullie kan leren Met vriendelijke groet johan |
Een dag niet gevist is een dag niet geleeft |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Welkom op Carpfeeling ! Mooie vis om mee te beginnen b |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
|
Dankje peter D ik zal snel mijn vangst gaan plaatsen hier ik heb de foto's op mijn telefoon staan |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Welkom op Carpfeeling Johan!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-8-2013(UTC) Berichten: 110
|
welkom johan enne er kunnen er niet veel zeggen dat de eerste vis een dikke 20 ponder is |
Beter 1 karper op de kant Dan 10 runs zonder resultaat |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Welkom Johan op Carpfeeling! Veel plezier op de site!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Welkom Johan, Grunn heeft genoeg mooie plekjes. Je moet ze alleen eerst even vinden Kost een beetje tijd, maarja "comes with the job" |
|
|
|
|
|
dank jullie allemaal voor de warme welkom PatricS als je tips hebt kwa wateren dan houd ik me natuurlijk aanbevolen 010carp010 schreef:welkom johan enne er kunnen er niet veel zeggen dat de eerste vis een dikke 20 ponder is Nee dat had ik al in de gaten, maar nu wil ik wel steeds groter natuurlijk hahaha en dat is niet zo makkelijk. Als je klein begint, kun je makkelijker een zwaardere vis vangen lijkt me |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 1-6-2012(UTC) Berichten: 48
|
welkom hier, Het is inderdaad een mooie vis om te beginnen, de rest komt wel met de tijd!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-8-2013(UTC) Berichten: 110
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
Groeten steven |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Welkom op Cf |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
welkom uut Sodom, leuk weer een Winschoter tegen te komen op dit mooie forum. groet, Ronald |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
ronald kingma schreef:welkom uut Sodom, leuk weer een Winschoter tegen te komen op dit mooie forum. groet, Ronald |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.