Nieuwe uitzetting Lid sinds: 25-7-2011(UTC) Berichten: 2
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
|
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Beide zitten op vlak van kwaliteit wel goed! Persoonlijk zou ik gaan voor de 2e set, omdat die wat meer old-school lijkt |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 163 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik zou Fox of Delkim halen |
Iedereen heeft recht op mijn mening |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 132 Bedankjes: 3 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ik zou voor de eerste gaan.Heb je net wat meer mogelijkheden mee, zoals toon en gevoeligheid. Suc6 met je keuze en laat nog even weten welke het geworden zijn.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ik bis met spro whizz, goede dingen en heb er erg plezier mee, kwa levensduur zou ik wel een andere pieper nemen. |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Delkim !!!!!!!!!!!! koop je één keer, en dan nooit iets anders weer. |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 6-3-2013(UTC) Berichten: 71
Bedankjes: 1 keer
|
Zo te zien zoekt die iets in een andere prijs klasse! @ matt : Ik zou het je niet durven zeggen geen ervaring mee. Voor paar tientjes meer koop je de mad screamers die zijn voor die prijs wel van een goede kwaliteit. |
it's not just fishing........it's a way of LIfe... |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 171
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
DeVisVerschrikker schreef:Ik zou Fox of Delkim halen Daar vraagt hij toch niet om? |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 163 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Bjorn Schoemacher schreef:DeVisVerschrikker schreef:Ik zou Fox of Delkim halen Daar vraagt hij toch niet om? Hij stelt naar mijn idee twee vragen waaronder ''welke raden jullie aan?'' |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 171
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
|
|
Dan nog geef ik hem mijn mening aangezien hij nieuwe beetmelders wil halen. Ik had daarin tegen niet jou mening gevraagd |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 17-2-2013(UTC) Berichten: 203
Bedankjes: 9 keer Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
|
Ik zou sowieso niet voor fox of delkim gaan, beiden teveel geld voor de kleine meerwaarde tov andere beetverklikkers. Maar idd, als je in de prijsklasse van die markerworld setjes gaat zoeken heb je ook ontzettend veel keuze, maar volgens mij allemaal even goed of slecht, zoals je het maar wil bekijken. Verschillende vismaten van mij hebben de B-Carp setjes en de X2 setjes, heb daar nog geen enkele horen over klagen.
|
|
|
|
|
Ik blijf er bij, Delkim en Fox = overpriced en overrated. Hun producten zijn het geld niet waard!
BTW, hij vroeg onze mening tussen de twee opgegeven keuzens. |
|
|
|
|
Jorden schreef:BTW, hij vroeg onze mening tussen de twee opgegeven keuzens. Blijkbaar ben ik ruimer denkend |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
ik zou kijken naar het verschil wat kan de eene set wat de andere niet kan en omgekeerd ... kijk ook naar wat voor baterijen er in moeten die moet je wel blijven kopen . kijk waar je het meest en het waar voor je geld krijgt en wat welke je zelf mooi vind jij moete er tenslotte naar kijken en met vissen .
|
|
|
|
|
DeVisVerschrikker schreef:Jorden schreef:BTW, hij vroeg onze mening tussen de twee opgegeven keuzens. Blijkbaar ben ik ruimer denkend Aangezien jij direct naar Fox en Delkim grijpt, ben jij juist degene die gesloten denkt. De topic-starter is hier degene die verder kijkt dan zijn neus lang is |
|
|
|
|
Jorden schreef:DeVisVerschrikker schreef:Jorden schreef:BTW, hij vroeg onze mening tussen de twee opgegeven keuzens. Blijkbaar ben ik ruimer denkend Aangezien jij direct naar Fox en Delkim grijpt, ben jij juist degene die gesloten denkt. De topic-starter is hier degene die verder kijkt dan zijn neus lang is Daar heb je een punt. Het is maar net hoe je het bekijkt, hoe dan ook, ik vertrouw op mijn Foxjes omdat deze waterdicht zijn. Daarom raad ik iemand die aan. De afweging moet ieder natuurlijk zelf maken. Succes met je keuze |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Fox piepers zijn niet waterdicht.... regenwaterdicht.
Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
|
Er moet toch iemand de puntjes op de i zetten... |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.