logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Maxweasel  
#1 Gepost : dinsdag 3 september 2013 22:12:25(UTC)
Maxweasel

20 ponder

Bedankjes: 9 keer
Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
Aangezien ik moeilijk kan linken naar de prologic website (werken met online doorblader cataloog) hier ff een ebay link: Prologic Quick Release Connector

Heeft er iemand hier effectief ervaring mee? Ik vis de laatste tijd heel afwisselend met rodpod en banksticks en ben het een beetje beu om steeds los te draaien en weer vast, en tevens zou ik mijn transport naar het water willen gaan aanpassen waardoor ik liever elke keer de beetmelders (en swinger bevestigingen) zou willen kunnen loskoppelen.
Deze lijken mij zeer degelijk uitgevoerd en kan er precies enkel maar positiefs van lezen op verkoopssites, maar vanzelfsprekend zou ik graag eens een effectieve gebruikerservaring horen.

Indien niemand zal ik er wel eens een stuk of 7 bestellen en hier achteraf laten weten wat de bevindingen zijn.

Bewerkt door de gebruiker woensdag 4 september 2013 08:23:34(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
Boe  
#2 Gepost : dinsdag 3 september 2013 23:51:25(UTC)
Boe

10 ponder

Bedankjes: 1 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Top dingen. De beste.
enzyme27  
#3 Gepost : donderdag 5 september 2013 11:22:57(UTC)
enzyme27

20 ponder

Bedankjes: 1 keer
Ik gebruik het altijd. Zo is het wissellen van rodpod en steunen ideaal. Klik en klaar niks schroeven en hanhers zitten altijd aan de piepers. Gebruik het ook voor de steunen van de oval. Staat het nog sneller Knipoog
Maxweasel  
#4 Gepost : donderdag 5 september 2013 14:20:43(UTC)
Maxweasel

20 ponder

Bedankjes: 9 keer
Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
ok guys, meer moest ik niet weten. Bedankt!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.