CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
info zelfontspanner Canon Powershot SX10
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
Iemand ervaring met deze camera?? Ik zou graag weten of de zelfontspanner instelbaar is, anders als de 2 en 10 sec die die ik kan vinden op internet.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
3 en 10 seconde zijn standaard op vrijwel elke camera, staat er niks ander bij aan gegeven dan moet je het daar mee doen. Als je verstandig bent zoek je en camera met wifi of radiografische besturing. Dat geeft je voldoende tijd om de vis te pakken en mooie foto 's te maken. Met een radiografische zender kan je hem gewoon onder je voet zetten en op die manier foto 's maken. |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
Heb zelf een camera maar daar zit geen remote mogelijkheid op Nu ben ik op zoek naar een 2dehandsje voor het vissen. camera moet wel 20 of 30 seconden zelfontspanner hebben.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Dan is mijn tip om toch 1 te zoeken met een remote erbij.. Zo kan jij jezelf scherp stellen als je er zit. Zoek een radiografische, sommige modellen kan je +10sec instellen vanaf een afstandje. Dan heb je scherpe foto 's en genoeg tijd want je zit al met de vis.
|
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-4-2013(UTC) Berichten: 66
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Externe remotecontrol is op bijna elke camera leverbaar.
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
info zelfontspanner Canon Powershot SX10
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.