10 ponder Lid sinds: 10-6-2013(UTC) Berichten: 99
Bedankjes: 4 keer Is 11 keer bedankt in 9 post(s)
|
Hallo, Ik ga binnenkort een overnachting doen bij ons kanaaltje. Dit is een stukje van +- 25m breed en variërend van 3 tot 5m diep. Dit is verder niet erg van toepassing op mijn vraag(denk ik) maar wat extra informatie is nooit mis Ik vraag mij zelf af over het voorvoeren op het kanaal. Ik voer zelf eigenlijk nooit voor omdat ik meestal op afgesloten vijvers zit te vissen. Nu maak ik altijd een soort voerballen met een basis van mais-sticks(opgelost) met 4 blikjes mais(die gezoete van de aldi) en wat kikkererwten en een paar blikjes tonijn, dit is op ongeveer 10KG mais sticks. Nu vroeg ik mij af of dit genoeg is voor op het kanaal(de mais sticks geven natuurlijk alleen maar geur af). Moet ik hier meer partikels aan toevoegen? Of alleen met partikels gaan voorvoeren? Ook zet ik mijn vraagtekens bij de hoeveelheid, 1 kilo 1 maal daags(per stek?) of juist meer? Moet ik echt alleen de stek voeren of een groot gebied om de stek heen? Ik hoop dat jullie mij iets informatie kunnen geven. Nog een ander, soortgelijk, vraagje. Ik ben van plan om naast een brug te gaan zitten, hier staan van die pilaren bij. Is het wijs om hier ook een boillie te leggen? Er is ongeveer 5 meter hiervandaan een soort sluisje om de binnenwateren op pijl te houden, deze word door andere vissers vaak als stek gebruikt. Nick. |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Dr staat hier al een soort gelijk topic op deze site. Probeer de zoekfunctie eens |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.