15 ponder Lid sinds: 13-8-2012(UTC) Berichten: 109
|
wie gaan er tegen woordig wel is een dagje vissen bij de vossekuil en wat zijn dan de aantallen die jullie vangen ?? |
blanken kan bij iedereen voorkomen dus haak niet af en blijf proberen en je zult het resultaat vanzelf zien ! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
uit eigen ervaring, NIET NAAR TOE GAAN!!!
de vijver is een grote lelijke vierkante bak met troebel water en een slechte waterkwaliteit. daarnaast zijn 95% van de vissen kleiner dan 6 pond met een kapotte bek, en andere haken in de de bek. dit komt met name door mensen die voor de eerste keer vissen en witvissers met de stiek. er komt dan een enorme kracht op de bek te staan omdat de karper niet verder kan dan het elastiek lang is. vaak vissen zij met kleine haken en lange onderlijnen waardoor de bekken gaan scheuren. ook voor de prijs hoef je er niet te gaan vissen
het kost volgens mij nou 6 euro voor een dag en 9 euro voor een nacht. een nacht vol met kapotte, lelijke en kleine vis
daarnaast gaan er geruchten (ik weet het bijna zeker) dat er op de vossenkuil gestolen vissen rond zwemmen van een kanaal in de omgeving. over meerdere 30 ponders die op het kanaal makkelijk tot in de 34 pond haalde gestolen en op de vossenkuil zijn gezet. maar door voedsel concurrentie daar kleine karper zijn afgevallen naar de 20 pond categorie. ook zit/zat er een ziekte op de vijver. dus mensen kijk A.U.B uit met schepnetten en onthaak matten. reinig die even dus en spoel ze goed af om ziektes tegen te gaan naar andere vijvers.
ook probeert die vent die daar woont alles aan je aan te smeren zoals lokvoeders die schandalig duur zijn.
ook al vang je veel karperTJES op een dag zou ik er nooit van mijn leven meer heen gaan. ik vind dat gewoon respect loos tegen de karpers daar als je er gaat vissen
|
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.