15 ponder Lid sinds: 13-8-2012(UTC) Berichten: 109
|
ik heb het al vaak genoeg zien voorbij komen bij korda films en op youtube filmpjes en hoe de werking onderwater is alleen eigenlijk snap ik de werking ervan niet ?? waarom het nou zo goed is dus kan iemand mijn overhalen om dat korda goo te kopen omdat het ook echt zo goed werkt ?? alvast bedankt Mvg, jeffrey |
blanken kan bij iedereen voorkomen dus haak niet af en blijf proberen en je zult het resultaat vanzelf zien ! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ik heb ook nog net een 3 weken terug ook zo'n topic gestart lees daar ook eens .
|
|
|
|
|
heb topic gelezen maar kon er geen conclusie uit halen of het onzin of goed wass |
blanken kan bij iedereen voorkomen dus haak niet af en blijf proberen en je zult het resultaat vanzelf zien ! |
|
|
|
|
ik wel een beetje het hangt er vanaf heb je er vertrouwen in zeker proberen zo niet lekker laten liggen . weet jij al wat het is .
|
|
|
|
|
ik zal het zeker een keer kopen alleen zoon flesje 15 euro toch niet normaal meer |
|
|
|
|
jeffrey_karpers schreef:ik zal het zeker een keer kopen alleen zoon flesje 15 euro toch niet normaal meer eigenlijk is het echt niet meer normaal alleen het gaat redelijk lang mee als je zuinig bent . je kunt het ook zelf maken maar dit wist je zeker al .
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
|
jaa ik weet dat je het zelf kan maken maar al dat gefrut geen zin in koop ik het wel en wat begrijp je niet jannes ? bedankt voor de reacties allemaal |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Dat iemand weet dat je korda goo zelf kan maken, maar niet weet hoe een krimpkousje om je haak moet bevestigen.
|
|
|
|
|
haha dat is wel iets grappigs ja hoe iemand zo kan verzinnn hoe je korda goo maakt maar geen krimpkous op de haak kan bevestigen haha |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 4-3-2013(UTC) Berichten: 27
|
ik heb het ook eens gekocht maar het levert mij eigenlijks nix meer op
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-2-2012(UTC) Berichten: 126
|
Het zal misschien best een keer een extra visje opleveren. Maar ik gebruik het niet. Als je er zelf vertrouwen in hebt dan moet je het vooral doen : )
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 163 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Je kan het zo duur maken als je zelf wil. |
Iedereen heeft recht op mijn mening |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik heb er niet veel vertrouwen in, enkele keren gebruikt en heeft mij zeker geen meerwaarde geboden |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
|
jannes schreef:Dat iemand weet dat je korda goo zelf kan maken, maar niet weet hoe een krimpkousje om je haak moet bevestigen. ik weet wel hoe het moet alleen ik wou de best mogelijke weten maar jij weet zeker niks van bijleren .
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
Heb gisteren een flesje perfect peach gekocht! Is kijken of me dat gaat helpen in de herfst/winter |
|
|
|
|
|
perfect peach is wel goed gisteren ook mee gevist zonder kreeg ik geen piepje deed ik het erop wel enzo 2 karpers kunnen verzilveren .
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
Ah nice! Hoop dat t bij mij ook het verschil gaat maken |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.