5 ponder Lid sinds: 22-5-2012(UTC) Berichten: 42
|
Yow CF'ers...
zoals de titel al zegt... ik wil graag een nieuwe braid aanschaffen... mijn oog was gevallen op de volgende sufix gyro braid.
heeft er iemand ervaring (goed/slecht) met deze gevlochten lijn?
hopelijk kan mij iemand verder helpen OF andere sugesties doen ivm gevlochten lijnen!!!
Greetzzz Boutske
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 31-1-2013(UTC) Berichten: 107 Bedankjes: 9 keer Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
De sufix ken ik zelf niet,kan je daar helaas niet mee helpen. Ik zelf vis met de Berkley Whiplash Camo 17/100ste. Vind ik zelf een hele goede lijn, zinkt mooi af. Schuurbesteding, vis er mee op mosselbanken. Valt mooi weg op de bodem. Bestaat uit 3 kleuren: bruin,zwart,groen
Maar... Wel belangrijk! weten hoe je met gevlochten lijn moet vissen. Je sloopt anders echt de vis.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 22-5-2012(UTC) Berichten: 42
|
Ancoes,
Ik weet ondertussen wel hoe ik met gevlochten lijn moet vissen. Heb tot nu toe steeds met 'PB Gatorbraid' gevist. Daar ben ik wel erg content van! Maar ondertussen ben ik wel aan vervanging toe... en daarom dat ik hier een kom horen wat de ervaringen zijn! Trouwens, ik heb me laten vertellen dat de Berkley Whiplash niet meer gemaakt word...?????? Ook heb ik mezelf laten vertellen dat dat een Drijvende gevlochten lijn is?? kan dat??
grtzzz Boutske
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 31-1-2013(UTC) Berichten: 107 Bedankjes: 9 keer Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Ow oke, Ik heb er pas bij Hareco nog om gevraagd, was nog te bestellen in 17 en 21/100ste. Het zou wel ff duren. Maar vis er vaak mee en hij zinkt toch echt goed hoor haha een maat van me vist met een gevlochten lijn van Piet Vogel weet ff niet welke maar is hij ook zeer tevreden over.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.