Nieuwe uitzetting Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 13
Bedankjes: 2 keer
|
Hallo, Ik heb nou een aantal keer gevist op een watertje waar heel weinig karper zit. Degene die er zitten zijn van mooi formaat. Ik heb er al een aantal keer gezeten en nog geen een gevangen. Iemand tips wat ik kan proberen? Ik heb zelf met boilies, pop-ups en zigs gevist. Ook heb ik een redelijk idee van hoe de bodem loopt. Tips zijn welkom want ik word helemaal depressief van al dat geblank!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Proberen en uren maken. Of vissen waar ze zich ophouden. Actief met een pen ofzo?
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Heimmot schreef:Hallo, Ik heb nou een aantal keer gevist op een watertje waar heel weinig karper zit. Degene die er zitten zijn van mooi formaat. Ik heb er al een aantal keer gezeten en nog geen een gevangen. Iemand tips wat ik kan proberen? Ik heb zelf met boilies, pop-ups en zigs gevist. Ook heb ik een redelijk idee van hoe de bodem loopt.
Probeer eens met bv mais. Heimmot schreef:Tips zijn welkom want ik word helemaal depressief van al dat geblank!!!! Oef.. ik zie een i.p.v. een of .. als dat zo is dan is de hobby zo voorbij vrees ik. Want in de regel is blanken een zeer regelmatig voorkomend iets bij het karpervissen. Als je daar niet tegenkunt zou ik een andere hobby/visserij kiezen (of naar de visboer gaan ;-) ) Bewerkt door de gebruiker dinsdag 13 augustus 2013 23:12:57(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 13
Bedankjes: 2 keer
|
Heimmot schreef:Tips zijn welkom want ik word helemaal depressief van al dat geblank!!!! Oef.. ik zie een i.p.v. een of .. als dat zo is dan is de hobby zo voorbij vrees ik. Want in de regel is blanken een zeer regelmatig voorkomend iets bij het karpervissen. Als je daar niet tegenkunt zou ik een andere hobby/visserij kiezen (of naar de visboer gaan ;-) ) Haha met de hobby stop ik niet hoor. Veel te mooi als het wel lukt alleen op dat water zit ik met de handen in de haren Ik denk misschien kan ik via forum op nieuwe ideeen komen. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 13 augustus 2013 23:16:51(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
En zo zijn er nog een tiental soorten aas wat je kan proberen, het belangrijkste blijft je aas presentatie op de juiste plek!!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 171
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Een flinke schep verse hennep en een paar 10mm's aan je hair op de juiste plek moet het trucje wel doen. |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 13-8-2012(UTC) Berichten: 109
|
ik weet niet of je doed voor voeren staat ook niet vermeld in jouw reactie maar als je dat nog niet heb geprobeert zou je het zeker is moeten proberen |
blanken kan bij iedereen voorkomen dus haak niet af en blijf proberen en je zult het resultaat vanzelf zien ! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Je kan dit water ook eens afwisselen met een water waarop je bijna zeker bent dat je wat vangt. Dat is in ieder geval goed voor je moraal.
Voor dit water: Het water met zijn interessante hotspots in kaart brengen, je favoriete rig aanpassen aan de juiste situatie op dat water (bodemgesteldheid, je systeem enz.), voorvoeren, een aaspresentatie kiezen waar jij vertrouwen in hebt en een hoop geduld hebben.
Uiteindelijk betaald het zichzelf wel uit.
|
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-5-2013(UTC) Berichten: 151 Locatie: Arnhem Bedankjes: 7 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
Like ook onze FaceBook Pagina! Carp&PikeFishingTeam Groetjes Jermaine Scheenstra 11 jaar |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-8-2013(UTC) Berichten: 110
|
kan de pagina niet laden d |
Beter 1 karper op de kant Dan 10 runs zonder resultaat |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.