Nieuwe uitzetting Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 3
|
en weer kan ik geen comment geven op de prijsvraag voor de stoel.
ik wou nog zeggen dat ik nog steeds op mijn koffertje of bewaarmat zit en wel eens op een echte stoel wou zitten..
maar helaas krijg ik steeds de melding dat ik niet ingelogd ben. maar ben dit wel anders kan ik hier ook niet posten.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Hey Wallie,
Om op de homepage te reageren moet je inloggen op je Hotmail of facebook.
Succes!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Is het inmiddels al gelukt Wallie?
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
En wat als je geen hotmail of facebook hebt ? Het is nu voor een grote groep gebruikers onmogelijk om te reageren.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Dan maak je er 1 aan? Kwestie van 2 minuten en je kan die vaker gebruiken voor de prijs vragen.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
Ik heb 5 email accounts voor diverse doeleinden, meer ga ik er niet aanmaken en al helemaal geen hotmail.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
Ik heb ook geen facebook, dus deze prijs laat ik maar voorbij vliegen
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Johan Krenger schreef:Hey Wallie,
Om op de homepage te reageren moet je inloggen op je Hotmail of facebook.
Succes! Waarom is dat? Vereiste van de techniek of makkelijk om iemand te kunnen bannen die aan het spammen is? In dat geval kan ik het begrijpen en is dat eigenlijk voor iedereen fijner.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-6-2011(UTC) Berichten: 187
Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
ik heb ook geen facebook, wel 3 email accounts maar geen Hotmail. is er geen andere manier??
geen faceboek, geen Hotmail, geen stoel. (is ook wel een leuke)
gr luuk
|
one life live it |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Ik heb FB maar krijg het niet voor elkaar een reactie achter te laten |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 163 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Geen Facebook? Kan dat in deze tijd nog? d |
Iedereen heeft recht op mijn mening |
|
|
|
|
DeVisVerschrikker schreef:Geen Facebook? Kan dat in deze tijd nog? d wat een hoop onzin en reclame komt daar voorbij. Maar ieder zijn hobby. Gr luuk |
one life live it |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ik wil graag reageren maar ik vind het niet direct nodig dat deze te zien is op mijn facebookpagina, is dit mogelijk? |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 163 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
peter servais schreef:Ik wil graag reageren maar ik vind het niet direct nodig dat deze te zien is op mijn facebookpagina, is dit mogelijk? Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens |
Iedereen heeft recht op mijn mening |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 30-7-2013(UTC) Berichten: 40
|
DeVisVerschrikker schreef:peter servais schreef:Ik wil graag reageren maar ik vind het niet direct nodig dat deze te zien is op mijn facebookpagina, is dit mogelijk? Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens Kan je uitvinken. |
Vissen is meer dan vangen alleen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Zoals hierboven wordt vermeldt kan je zelf het vinkje uitzetten bij de reactie zodat deze niet op jouw Facebook wordt gedeeld. Voor de mensen die geen reactie achter kunnen laten, door het ontbreken van hotmail of Facebook, is het mogelijk om hun inzending te doen naar [email protected]
|
|
|
|
|
Frank Avezaat schreef:Zoals hierboven wordt vermeldt kan je zelf het vinkje uitzetten bij de reactie zodat deze niet op jouw Facebook wordt gedeeld. Voor de mensen die geen reactie achter kunnen laten, door het ontbreken van hotmail of Facebook, is het mogelijk om hun inzending te doen naar [email protected] b toppie |
one life live it |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.