25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
zoals er al staat klapt soms mijn beugel dicht tijdens de worp en dan breekt mijn lijn . weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan veranderen . ik heb Shimano biomasters xtb molens
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
tomvliet1998 schreef:zoals er al staat klapt soms mijn beugel dicht tijdens de worp en dan breekt mijn lijn . weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan veranderen . ik heb Shimano biomasters xtb molens Dan heeft tie een defect. Oplossing : naar de winkel en laten repareren.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Zorgen dat de beugel op de juiste locatie staat en dat de beugel bij het open klappen zeker "klik" zegt. Op dat moment zit hij geborgd en zal de beugel niet terug klappen. En als de lijn breekt zou ik ook maar eens je lijn na kijken. Er zijn genoeg mensen die de lijnclip gebruiken tijden het gooien met het zelfde effect. |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
|
ik zal ze misschien is in de winter binnendoen bij Shimano weet iemand hoe dit moet .
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
je hebt ze dan niet op het goede moment staan. beugel openen met de lijnroller voordat hij in het midden staat je kan het merken zet je lijnroller recht naar boven en open hem dan maar eens doe hem dicht en zet hem een meer rechts van het midden dan kan hij verder open.
wat ook de oorzaak kan zijn dat je hem links voorbij het midden zet en als je dan gooit kan door een bepaalde beweging je beugel dicht klappen
Ik heb de biomasters xtb zelf ook daarom weet ik dat |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:je hebt ze dan niet op het goede moment staan. beugel openen met de lijnroller voordat hij in het midden staat je kan het merken zet je lijnroller recht naar boven en open hem dan maar eens doe hem dicht en zet hem een meer rechts van het midden dan kan hij verder open.
wat ook de oorzaak kan zijn dat je hem links voorbij het midden zet en als je dan gooit kan door een bepaalde beweging je beugel dicht klappen
Ik heb de biomasters xtb zelf ook daarom weet ik dat ik heb zo ooit iets gehoord van mijn vriend en merk inderdaad dat mijn beugel zo niet dichtklapt . alleen ik wou het gewoon effe vragen voor de zekerheid . ik ga ze toch nog is binnendoen voor algemene controle .
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.