15 ponder Lid sinds: 19-3-2012(UTC) Berichten: 183
|
Heb een Fox tent met van die snel klik baleinen , nu zijn er al 3 kapot Ik kan ze laten opsturen naar Fox maar dat gaat een duur grapje worden Zou het mogelijk zijn om hier gewone baleinen in te steken ? Dus NIET van die snel-klik Of als er iemand een oplossing weet , laat maar weten
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Nick_S schreef:Heb een Fox tent met van die snel klik baleinen , nu zijn er al 3 kapot Ik kan ze laten opsturen naar Fox maar dat gaat een duur grapje worden Zou het mogelijk zijn om hier gewone baleinen in te steken ? Dus NIET van die snel-klik Of als er iemand een oplossing weet , laat maar weten als de tent nieuw is... kost het opsturen je niets. zijn kosten voor fox vanwege garantie. ik weet niet welk type tent je hebt ? maar meestal zijn voor alle types fox wel nieuwe stokken te krijgen. ga gewoon even langs bij je betreffende hengelsportwinkel. ik heb zelf ook in de hengelsport gewerkt. ! |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-3-2012(UTC) Berichten: 183
|
Is een Fox Explorer die zen jaren al heeft
Volgens Carptackle shop kan ik nog nieuwe laten steken , maar dat gaat een duur grapje worden
Ga eens langs lokale Kampeerwinkel om er van die normale baleinen in te steken
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.