logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
FFF  
#1 Gepost : zondag 4 augustus 2013 21:45:06(UTC)
FFF

5 ponder

Sinds vorig jaar heb ik het vissen weer fanatiek opgepakt en ik wordt steeds enthousiaster.
Met name oppervlakte en penvissen vissen vind ik geweldig.

Helaas kom ik niet verder dan een paar stadsvijvers die ik heb ontdekt tot op heden. Met een beetje pech zit zo'n vijvertje op een mooie zomerdag rondom vol en alle "gezellige" mensen zoeken contact en brengen luidruchtig verslag uit van al hun vangsten.

Wat ik zoek is wat rustiger water, met wat mooie karpers er op. Groot doorlopend water zou mooi zijn maar is geen noodzaak. Het hoeft niet makkelijk te zijn maar ik wil ook geen 10 sessies achter elkaar blanken. Vissen hoeven niet enorm te zijn maar het zou mooi zijn als er karper op zit wat de max 60cm van de stadsvijvertjes overtreft.

Wie weet wat mooie en wil dat met mij delen (eventueel via PM?) Ik ben trouwens een serieuze en rustige visser dus weet niet bang dat ik je stek "om zeep" help. Misschien is eens samen een hengeltje uitgooien ook een idee?

O ja, ik woon in Tilburg, maar een stukje rijden en/of een extra vergunning kopen maakt me niet uit.
Sponsor
bas van geffen  
#2 Gepost : zaterdag 31 augustus 2013 23:47:37(UTC)
bas van geffen

10 ponder

Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
hier in boxtel in de vijvers en op de dommel en essche stroom is goed te vissen, drijven en met de pen. kan je hier wel keer op sleeptouw nemen als je wilt.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.