Nieuwe uitzetting Lid sinds: 25-7-2013(UTC) Berichten: 4
|
Hey iedereen! Ik ben Bram, en ik ben op zoek naar beetmelders. Het probleem is dat ik mijn vorige paar gekregen heb, en dus eigenlijk nooit heb geweten welke merken prijs/kwaliteit het beste zijn. Ik kwam terecht bij het merk 'TMC'. Aangezien deze toch iets goedkoper zijn, want ik zit juist op droog zaad wat geld betreft. Nu, mijn vraag is of iemand dit merk beetmelders reeds heeft gebruikt/ kent? Ook wat zijn de verschillende opties/functies die een beetmelder zeker moet hebben? Mijn excuses voor mijn zeer erge onwetendheid op dit vlak, maar er staat nooit veel uitleg bij de beetmelders, enkel wat deze kan. :( Alvast bedankt voor de tijd, een beetje uitleg zou fantastisch zijn! Bewerkt door de gebruiker vrijdag 26 juli 2013 00:03:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
kan je mss eens en link bij zetten kan ze niet echt vinden . wat is het max buddet ? heb al mooie stetjes gezien voor 120 euro voor 3 of 4 beetmelders . zijn ze goed ? als je het gebruikt waar het voor dient en er rekening met houd dat het iets minder kwalitijd is als duurdere en ze dan ook voorzichtiger behandelt ja waarom zouden ze dan niet goed zijn ?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Paar berichtjes verwijderd vanwege off-topic gepraat, verder geen aanvulling op je vraag BRAM..
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
Johan Krenger schreef:Paar berichtjes verwijderd vanwege off-topic gepraat, verder geen aanvulling op je vraag BRAM.. b
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 25-7-2013(UTC) Berichten: 4
|
http://www.tmctackle.co....035&ViewType=SummaryDit is het setje dat ik op het oog had. En weet iemand iets over de verschillende functies die op biepers zitten? Ik bedoel welke je zeker nodig hebt? Op de site van tmc tackel staan eronder altijd verschillende functies, maar ik weet er geeb raad mee. :( Mvg, Bram
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.