10 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 68
|
Hier gaat ie ook goed met de krimpkous, bestelt bij de conrad. 7 meter haha. direkt ff wat uitgedeeld aan wat vismaten :-" krimpt goed en BLIJFT ook goed in de rigwallet. topp!!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 25-11-2010(UTC) Berichten: 56
|
Krimpkous vind ik egt niet goed. Ik heb er altijd aan het begin mee gekloot en ving er nooit wat mee. niet dat ik nu wel vang )heb dit jaar niet zoveel gevist ±P |
Girls say I only think about one thing... fishing !
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
@stefan
wat vind je er klote aan dan? wat zijn volgens jou de voor en nadelen van krimpkous? en hoe los jij dit op?
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ik vis nooit meer zonder krimpkous(vooral aligner)! ik geloof echt in de voordelen ervan het is zelfs bewezen dat wanneer je vist zonder line aligner, je 16x van de 20 juist haakt, terwijl MET aligner je 18x van de 20 juist haakt |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 25-11-2010(UTC) Berichten: 56
|
@stefan wat vind je er klote aan dan? wat zijn volgens jou de voor en nadelen van krimpkous? en hoe los jij dit op? -Ik vind het gewoon klote -ik doe het verkeerd en daarom haakt hij de vis niet -gwn geen gebruiken |
Girls say I only think about one thing... fishing !
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 83
|
chiele schreef:ik vis nooit meer zonder krimpkous(vooral aligner)! ik geloof echt in de voordelen ervan het is zelfs bewezen dat wanneer je vist zonder line aligner, je 16x van de 20 juist haakt, terwijl MET aligner je 18x van de 20 juist haakt hoe hebben ze dat ooit kunnen bewijzen ? lijkt me niet dat je dat '' zomaar '' kunt bewijzen namelijk ... per water / vis verschillend .
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
lennart den dekker schreef:chiele schreef:ik vis nooit meer zonder krimpkous(vooral aligner)! ik geloof echt in de voordelen ervan het is zelfs bewezen dat wanneer je vist zonder line aligner, je 16x van de 20 juist haakt, terwijl MET aligner je 18x van de 20 juist haakt hoe hebben ze dat ooit kunnen bewijzen ? lijkt me niet dat je dat '' zomaar '' kunt bewijzen namelijk ... per water / vis verschillend . gewoon op de hand denk ik. maar in de meeste gevallen zal dit wel zo zijn. maar voor sommige rigs werkt het averechts. |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
misschien ook door onderwaterbeelden
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.