CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
CarpNews
»
Saussaire Common is overleden
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
De Saussaire Common, de wereldrecord schub die over de 100lb ging, is doodgevonden op haar thuiswater. Het gaat hard zo met de wereldrecord schubs na de dood van Mary!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Zonde!
Ongeveer 3 maanden na zijn vangst! Ouderdom of toch de nasleep van zijn vangst? Zag er wel naar uit dat ze de vis goed verzorgde.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ik denk dat deze grote oerkarpers naast heel sterk toch ook heel kwetsbaar zijn. Het zijn waarschijnlijk vissen die al 30-50 jaar oud zijn en daarbij ook richting het einde van hun houdbaarheidsdatum gaan. Tegenslag, op wat voor manier dan ook, kan dan snel het einde betekenen.
Mooi voor zo'n prachtvis om op de valreep nog even het wereldrecord te verbreken..
|
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-5-2013(UTC) Berichten: 151 Locatie: Arnhem Bedankjes: 7 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
hoeveel pond was die vis eigenlijk? Want ik kan niet rekenen met Lb,s |
Like ook onze FaceBook Pagina! Carp&PikeFishingTeam Groetjes Jermaine Scheenstra 11 jaar |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Jermainescheenstra schreef:Want ik kan niet rekenen met Lb,s http://nl.wikibooks.org/...nen_van_eenheden/GewichtNu geldt dat excuus niet meer ;-). Ik dacht dat de jeugd zo geweldig goed was met internet & computers enzo. Ze zijn gewoon erg lui (net als de jeugd van vroeger overigens, dus niets nieuws onder de zon :-) ). Bewerkt door de gebruiker dinsdag 30 juli 2013 20:29:35(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
CarpNews
»
Saussaire Common is overleden
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.