15 ponder Lid sinds: 19-3-2012(UTC) Berichten: 183
|
Heb nu al een tijdje de Carpcatcher bt-4 , bevalt me erg goed b Enigste probleem is dat de voerbak wel heel snel omvalt , hendel beetje bewegen en je voer ligt al in het water Bij mij is het de rechtse knuppel die ik naar onder moet bewegen om te droppen . Is dit normaal ?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ja, mijn drop is rechts en naar voren drukken. Om te voorkomen dat het te snel gebeurd door niet nadenken dan duw je hem zoveel mogelijk naar voren in jou geval en walla. Bewerkt door de gebruiker maandag 15 juli 2013 23:22:33(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Bij mijn bt 3 was het de rechtse trimmer dat je naar rechts moest schuifen. Was niet echt een probleem maar ik vond die zender maar een speelgoed ding heb er maar een graupner x412 op aangesloten meer kanalen dus . Dan ook maar een lamp opgezet van schrijvers maar die verbruikt wel veel van je accu zodus vervangen door leds ook een accu meter en voerspriraal opgezet die werk heel goed die spiraal enkel die accu meter vind ik niets je moet naamelijk eerst je accu's laten afkoelen voor een juiste meeting.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-3-2012(UTC) Berichten: 183
|
Het is niet bij mij dat ie zo snel dropt , bij men vismaat wel . Buiten dieptemeter is die van mij standaard . Knuppel naar boven houden doe ik ook , maar vanaf het moment dat je hem loslaat dropt ie al Hij staat dus heel erg gevoelig Kan ik hier iets aan doen ? Bewerkt door de gebruiker dinsdag 16 juli 2013 05:55:26(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
normaal heb je naast je bediening hendeltjes voor L of R te varen zo nog en klein hendeltje dat je naar L of R kan zetten . dat kleine hendeltje moet hellemaal naar R staan . wil je op de gekozen plek dropen schuif je EERST het kleine hendeltje naar L EN DAN DE GROOTE bestuurings hendel . eenmaal gedropt schuif je het kleine hendeltje TERUG naar R en klaar om verder te varen . R= RECHTS ----- L= LINKS het zelfde KLEINE hendeltje vind je ook terug tegen de hendel om vooruit of achteruit te varen Bewerkt door de gebruiker dinsdag 16 juli 2013 10:45:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.