15 ponder Lid sinds: 31-1-2013(UTC) Berichten: 107 Bedankjes: 9 keer Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Sorry mensen gaat ff niet over de karper, gelukkig maar denk als je de foto ziet. Maar wou het toch ff laten zien. Was voor me werk ff in Spanje op een koel en vries schip vol tonijn, zijn ze daar gewoon een volle week bezig om 3 ruimen te lossen zo veel vis ligt er in. En hoe!, hygiëne? Dat woord kennen ze daar geloof ik niet. Hup zo de kiepwagen in lekker er overheen banjeren. Lekker hoor die Tonijn uit blik! Ancoes heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-6-2013(UTC) Berichten: 144
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Tjaaaa... Ik vindt tonijn uit blik heerlijk, kan het eerlijk waar elke dag eten.. Maarja... De manier hoe er om wordt gegaan met die vissen is natuurlijk niet normaal..
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-12-2012(UTC) Berichten: 155
|
|
Als je niet gaat vang je zowiezo niks! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Mooi vangst en lekker zal die zeker zijn geweestl # Maar in mijn ogen is het pas een record als die na het wegen weer weg kan zwemmen. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ancoes schreef:Sorry mensen gaat ff niet over de karper, gelukkig maar denk als je de foto ziet. Maar wou het toch ff laten zien. Was voor me werk ff in Spanje op een koel en vries schip vol tonijn, zijn ze daar gewoon een volle week bezig om 3 ruimen te lossen zo veel vis ligt er in. En hoe!, hygiëne? Dat woord kennen ze daar geloof ik niet. Hup zo de kiepwagen in lekker er overheen banjeren. Lekker hoor die Tonijn uit blik! Waar denk je dat onze vismeel vandaan komt. of hoe de weg was van visnet naar fabriek Dit gaat al jaren zo, treurig maar zo is het. Stoppen met vissen en vis eten laat dit niet stoppen. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-12-2012(UTC) Berichten: 155
|
Henk Haarlem schreef:Mooi vangst en lekker zal die zeker zijn geweestl # Maar in mijn ogen is het pas een record als die na het wegen weer weg kan zwemmen. Mee eens. Maar het blijft wel heel tof voor dat jochie! |
Als je niet gaat vang je zowiezo niks! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Daar maak je veel vismeel van b |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.