15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 158
|
Hoi Hoi maatjes, op een ander forum waar ik aktief ben hebben we volgende mail gehad.
Hallo, Een vraagje gisteren avond zijn we van alles bestolen geweest in berniseard Is er een mogelijkheid om dit eens op je site te zetten daar kan ik het meeste karpervissers bereiken en is er misschien een mini kansje dat er iets te koop aangeboden word en zo kan leiden tot de daders Het gaat om 4 cantana stokken 12 ft 3lbs van shimano deze waren voor de eerste keer aan het water 4 shimano super ultegra ook deze waren splinternieuw 1 week oud 1 delkim (geel) met inox steun dit werd gisteren gestolen op stek 25 om 23.30u we zaten nog geen 5 min in de caravan erg he!! hopelijk wil je dit doen erg veel hoop hebben we niet maar je weet nooit bedankt alvast johan - nick ons tel mag je erbij zetten 0478616151
De kans is natuurlijk klein, zeer klein dat het terug komen zal, maar mochten jullie iets verdacht terug vinden op een of andere tweedehand forum, dan hoor ik het graag van je.
grtzzz Snowy
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Te triest voor woorden, maar vandaag de dag hoor je dat heel veel(te veel). Ik hoop dat de daders gepakt worden! |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
hoe erg :(.. Das echt balen man.. Veel succes met de daders zoeken & je spullen terug krijgen! |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
hey chiara jij hier? maar die diefstal man man man je leest het indd veel te veel de laatste tijd! laatst nog op een water gezeten waar vroeger veel gejat is schijnt! war in eindhoven de ekkersrijt ofzoiets nou sliep met 1 oogje open hoor br alleen het idee al maar succes hoop dat de stokken gevonden worden |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
Loedel, dat klopt in ekkersrijt is dat wel vaker gebeurd. en dat is dicht bij voor mij. idd, het idee alleen al. je stokken en heel de rattenplan waar je zoveel voor heb moeten doen in 1 keer weg. zou er echt kapot van zijn! hoop dat ook nooit mee te maken en ik gun het niemand niet! |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Lunatik schreef:Loedel, dat klopt in ekkersrijt is dat wel vaker gebeurd. en dat is dicht bij voor mij. idd, het idee alleen al. je stokken en heel de rattenplan waar je zoveel voor heb moeten doen in 1 keer weg. zou er echt kapot van zijn! hoop dat ook nooit mee te maken en ik gun het niemand niet! dr kwam toen een kerel bij ons kijken en die zei dat zagen dr niet zo fris uit die lui wisten me ook te vertellen dat ze dan gas in je tent spoten ofzo..... nou toen sliep ik helemaal niet lekker meer haha ogen los en de ventilatie luiken vol open die nacht haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
ja dat schijnt 1 of andere kick te zijn voor die lui!
ik heb er geen woorden voor.voor die lui. wij hebben ook ooit rare dingen mee gemaakt, ik slaap op sommige plekken niet eens meer fatsoenlijk. alleen die verhalen al |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.