35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Berichtje van Tim Ellerman gehad hij heb er al 3 en 5 verspeeld in frankrijk |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
dikke vissen dat je weet Jerry?
|
|
|
|
|
24.6 - 25.6 29.4 ze maten 22 - 30 -31.6 |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Kijk dat zijn mooie berichten van Tim.... Heeft hij al beter gedaan dan vorig jaar. Wel jammer van dat hij er al 5 verspeeld heeft...... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
Update van tim
Update uit frankrijk. Ik heb tot nu toe 11 vissen verspeeld; vastzwemmers,lijnbreuk door takken en lossers. En 6 gevangen. van8 schub van 21p,spiegel van 33.4 en an 35.8p. Record met 200gr aangescherpt haha! Totaal met zn 3 nu 13 issen waarvan 6 30igers. ltrr
15 min erna ze maat nog 1 van 35,6 |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 103
|
1 van de visjes van het afgelopen weekend. 18karaat gouden schubje. Bewerkt door de gebruiker zondag 29 augustus 2010 14:30:30(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Hierbij de foto's van de door mij gevangen vissen afgelopen week in Frankrijk. totaal met 3 man 20 vissen gevangen en zo'n 25 vissen verspeeld door snags op de bodem,lijnbreuken door riet en lossschieters. Maat van me ving de zwaarste spiegel de laatste dag! Mn Record heb ik verbroken met 600 gram. Was eerst 35,2 pond,nu 35,8! Bekende vis van het water met een gat in zn kieuw. Komen ze...: en dan mn nieuwe recordvis.. 35,8 pond. een foto van zn bekende kant. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
amai prachtige vissen! Toch zo raar dat ie zo'n stuk aan z'n kieuw mist, heb je enig idee van hoe die vis aan zo'n gat is gekomen? En ook zo'n snijwonde prcs.. aleja vissen zijn soms wild he |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
mooie vangsten hier allemaal hier is het nog een weekje aftellen en dan frankrijk, heb er enorm veel zin in. Grtz
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
hele mooie vissen Tim.... wel jammer van al die verspeelde vissen... ook ik ben aan het aftellen nog 18dagen en dan is het mijn beurd.... Bewerkt door de gebruiker zondag 29 augustus 2010 19:10:05(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
Mooie vissen... mischien ben ik nu dom maar wat zijn snags ? 25 vissen verspeeld door snags op de bodem hoort wel |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
patrick visser schreef:1 van de visjes van het afgelopen weekend. 18karaat gouden schubje. Nee da's geen gouden schubje da's deze @ carp93 snags zijn in het waterhangende takken |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
snags = onderwaterobstakels en obstakels bovenwater die een belemmering kunnen vormen bij de drill.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-3-2010(UTC) Berichten: 291
|
|
Don't dream your dreams, but catch'em!!
De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is...... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
hele mooie vissen mannen, super. En Tim was dus een mooie sessie in France? (vissen) |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
Ja deze sessie is zeker geslaagd! Jammer idd van d verspeelde vissen mja... hoort erbij ook! blijft vissen he! Had halverwege de week wel n dipje. Had toen 3 vissen gevangen en daarna ging het gewoon ff 1,5 dag gewoon k*t! Vissen die vol het riet in zwommen en losschoten,vissen die bijna als dolfijnen de takken insprongen enzo. Daarna het vertrouwen weer een beetje terug gekregen door een mooie spiegel van 33,8p tevangen! Het gat in de kieuw van mn nieuwe record kan een aangeboren iets zijn,iets wat een infectie is geweest maar kan ook zomaar een niet perfect geheelde wond zijn. Ik weet t niet. De snee bij zn staart was een oude paaiwond waarschijnlijk.. de vis heeft 2 a 3 x gepaaid dit jaar en de vissen waren nu aan het herstellen. Vis vissen die we gevangen hebben hadden van ditsoort plekken... Zal strax ff n foto plaatsen van de onbeschadigde kant |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
owh ja idd Ik twijfelde niet aan jou hoor, vroeg me alleen af hoe ze zoiet oplopen Zou dat geen beginnende kieuwrot zijn? |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
|
ik denk eerder een verkeerd gebruik van voorslag in het verleden!
|
|
|
|
|
|
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
ik vind juist die spiegel supervet tim! mooie hoge maar korte vis!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.