55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Anne schreef:Lodewijk schreef:ga je in je eentje??? dan raad ik stek 15 of 2 aan. ga je met zijn 2en dan 23 of 13 13? dan zit je toch precies tussen 12 en 15 met 6 hengels te knooien of niet? ps, misschien kom ik in september nog ff een weekendje aanwaaien, even kijken hoe het met het werk gaat je heb ruimte zat op 13 anne lijkt me leuk man gezellig!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 12-8-2011(UTC) Berichten: 40
|
ik ga van 11 tot 14 augustus naar Grosley stek 3.
hebben jullie misschien nog wat tips over deze stek? |
Zoek en gij zult vinden, Als gij het niet vinden kan: Moet je verder zoeken
|
|
|
|
|
enige wat ik je kan zeggen is dat je moet werken voor je vis op die stek en ohja alleen rigtube is toegestaan. dus GEEN leaders en GEEN korda safezone en dergelijke |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Zeurpieten op dat water.... ;-) Grapje Lo, volledig terecht!
Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
op Grosley zijn is de tungsten tubing van carpalley eventueel ook te koop. |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 27-6-2012(UTC) Berichten: 85
|
Hallo Lodewijk,
Ik zie dat er op het watertje waar je zit veel steur zit. Als je er ooit zelf een hengeltje gaat uit gooien probeer dan eens een stukje kaas voor op steur! Ik vis veel in belgie op een steurputje en ik zie hoe belangrijk de techniek soms is! zodra je verspreid gaat voeren kunnen de aanbeten al flink terug lopen! terwijl een klein pva zakje met pellets en als haakaas kaas een echte knaller is! Ik wil je niet de les voor lezen, al komt het misschien zo over. maar misschien kun je zo meer gelukkige klanten krijgen!
Je kunt het eens proberen! Ik zou wel Jonge kaas adviseren en er niet mee voeren aangezien de beestjes een lever hebben.
Mvg,
Stefan
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-2-2012(UTC) Berichten: 102
|
nou ik ben alweer 2 dagen aan het werk maar ben zaterdag terug gekomen van een week grosley, eerst wil ik zeggen wat een mooi water, 2 wil ik zeggen wat een gek zit daar als welkoms comitie, maar als je hem leert kennen is het een beste gast, helaas voor mij en me maat zaten de vis niet echt op stek n13 vorige week en het duurde ook 3 dagen voordat ik me eerste run had, lodewijk en eric hebben echt alle trucks uit hun mouwen gehaald maar ook dit hielp niet, snachts om 2 uur melde dan toch de eerste vis en deze was voor mij maat , een mooie 15 kilo vis om te beginnen toen was het weer 3 uur still en dan ineens weer die hengel van me maat en ja hoor weer een mooie vis van 14 kilo dus we dachten dat de vis eindelijk op de stek zat, nou niks was minder waar want het heeft 2 dagen geduurd voordat we weer een beet kregen, deze keer was die voor mij. Ik werd uit me slaap gerukt door een fluiter die door bleef gaan, ik sloeg aan en ik wist gelijk dat ik iets anders had, na zon 35 min drillen kon ik echt zeggen dat ik me grootste vis ooit had gevangen, geen karper maar wel een hele mooie steur, 40,2 kilo schoon aan de haak. in de dagen erna zijn er nog 5 vis gevangen waarvan nog 2 steuren een 19 kilo vis voor me maat en ik had ook de kleinere broer van mijn eerste steur en deze woog 32.4 kilo.. zaterdag morgen opgeruimd en na een bakkie koffie gedag gezegd tegen iedereen en weer richting nederland gegaan, weet wel dat ik volgend jaar echt wel weer een bezoek gaat brengen aan grosley en nu hopen dat ik meer karper vangt.. lodewijk en eric bedankt voor de week , greets Dimitrie Bewerkt door de gebruiker woensdag 4 juli 2012 16:03:58(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Als je lijnen niet nat zijn !!!! Dat zit je thuis voor de buis ....
|
|
|
|
|
leuk verslag diem. enne tot volgend jaar!!! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-2-2012(UTC) Berichten: 126
|
denk nog maar een weekend of weekje boeken voor september of oktober! hopen dat het dan meer word als in maart!
|
|
|
|
|
zal ik alvast een bonnetje schrijven jelle??? haha |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-2-2012(UTC) Berichten: 126
|
Hahaha.. dat was niet zo heel grappig, Gelukkig geen problemen meer gehad met de boot nog wel steeds rare gevoelens als ik even ga voeren bang dat het nog een keer gebeurt en dat ik zo ver moet zwemmen haha.
|
|
|
|
|
ik sta al klaar met de peddel haha |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 6-7-2012(UTC) Berichten: 3
|
Hey die Kano Reeves,
Alles goed? Zag je net staan en dacht zal eens reageren Ja een gek heeft idd niet veel nodig om zich te amuseren Als alles goed blijft gaan kom ik in Sept weer Maar neem niks meer mee van merchandise hahahah Kan ik weer in mijn onderbroek naar huis Maar goed heb ik weer wat om naar uit te kijken
Grtz Andrew
|
|
|
|
|
he mister empire baits......... ik ben wel door me aanstekers heen!!! wat nu??? haha |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-6-2012(UTC) Berichten: 85
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Julien,
Als het werkt, werkt het en je hebt mooie vis gevangen.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 6-7-2012(UTC) Berichten: 3
|
Hey Lodewijk,
Oke een aansteker zal er nog wel aan zitten Maar ja als jij ze in het water blijft gooien houd je er nooit eentje over Maar als ik kom zal ik zeker aan je denken komt goed Trouwens hoes met je aquarium?
Grtz Andrew
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
Hey Lodewijk, heb je nog een catch report van de afgelopen weken? En dan met name stek 10 ! Groetjes |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 27-11-2011(UTC) Berichten: 24
|
hallo ben laats ook naar lac de grosley geweest topsessie gehad ik vond het alleen jammer dat ik overdag niks ving ving 1 spiegel van 12,4kg ving 1 spiegel van 15kg ving 1 spiegel van 13kg ving 1 spiegel van 16kg ik ga zeker volgend jaar weer naar lac de grosley ted heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
ted |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-6-2012(UTC) Berichten: 79
|
In oktober ga ik voor een Week naar grosley. Nu had ik graag geweten of dit een goede maand is om iets te vangen? Zijn er vangstmeldingen te vinden op het internet? En heeft er iemand tips? Het is namelijk de eerste buitenlandse sessie...
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.