25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
hallo medevissers, ik zou graag willen weten hoe jullie over de Carp Care Kit denken. is het beter om wel te gebruiken, of is het beter van niet? wel omdat het dan dus een genezende werking heeft en infecties voorkomt, of juist niet omdat je dan de slijmlaag beschadigd etc? ik ben hier gewoon benieuwd naar en wil jullie reacties hierover eigenlijk wel weten mvg Guus Niens Bewerkt door de gebruiker donderdag 26 juli 2012 14:25:00(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik heb en gebruik het.
niet bij haak wondje maar bij haak beschadiging en evt paai verwondingen. Kan me niet voorstellen dat het schadelijk kan zijn.
Vind dat iedere zich serieus visser noemende visser, dit in zijn tas moet hebben. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
|
|
|
|
Lodewijk schreef:hier gewoon verplicht.
dus dit moet dan wel een genezende werking hebben? maar wat is jouw mening hierover? Het kan wel door anderen mensen van daar zijn verplicht omdat er word gezegd dat het goed is, maar vind je zelf ook dat dit beter is of kan je de vis beter gewoon zonder behandeling weer het water in laten gaan?
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Guus N schreef:hallo medevissers, ik zou graag willen weten hoe jullie over de Carp Care Kit denken. is het beter om wel te gebruiken, of is het beter van niet? wel omdat het dan dus een genezende werking heeft en infecties voorkomt, of juist niet omdat je dan de slijmlaag beschadigd? ik ben hier gewoon benieuwd naar en wil jullie reacties hierover eigenlijk wel weten mvg Guus Niens IK ZEG DOEN!!! Hoort in elke karpervisser zn tas te zitten Is gewoon medicatie en heeft dus een genezende werking Lees voor gebruik wel eerst de gebruikershandleiding |
groet erik |
|
|
|
|
ik heb het nu sinds kort ook in m'n koffertje zitten, de mouth en body van Korda. Is verplicht als ik naar België ga. gebruiksaanwijzing al meteen op het begin gelezen!
|
|
|
|
|
@timvanzanten bedankt voor het artikel, is een hoop van op te steken!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.