50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:dit trof een maat van mij aan
Had ze vorige week gecontroleerd 1 was lid en de andere 2 hadden weekkaarten Jammer voor hem was degene die lid is de enigste in wijk en aalburg Ik snap ook niet waarom verenigingen uberhaupt het vissen toestaan aan niet leden (dag/weekkaarten).
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 29-6-2010(UTC) Berichten: 1
|
Krijgen ze veel inkomsten van. :/
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Dit is nog niets! Voor het laatst heb ik en mijn vismaat al de vuilnis opgeruimd van de visstek waar we vroeger viste. 5 vuilniszakken vol! We hebben zelfs een zo een rond zwembad uit het water gehaald! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
is hier gelukkig een stuk minder dan vroeger Nu veel controles door controleurs en boa's
Chemische toiletten boten tenten stretchers enz aan hangers vol |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
ik erger me kapot aan die gasten die overal zo`n bende achterlaten.. heb gewoon het fatsoen om je rommel op te ruimen. dankzij dit soort praktijken is het bij mij in de buurt op een water wat ik beviste al niet meer toegestaan om s`nachts te vissen(ook niet in juni/julie/augustus).
groet EJ |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
Voor sommige is het ook altijd zo moeilijk om een vuilniszak mee te nemen om daar alles in te dumpen
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
|
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
Als ik s`ochtends m`n vuilniszak weggooi zit er vaak net zoveel zooi van een ander in als van mijzelf. |
Mvg Klerk.
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
ej de klerk schreef:Als ik s`ochtends m`n vuilniszak weggooi zit er vaak net zoveel zooi van een ander in als van mijzelf. Hier helaas ook zo Moet vaak eerst puin van een ander opruimen Ze moesten es zo makkelijk zijn met het rondstrooien van briefjes van 50 Bewerkt door de gebruiker dinsdag 24 juli 2012 20:21:05(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
groet erik |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Ik ruim het ook netjes altijd op! Maar doe op zijn minst alles in een vuilniszak, dat is toch niet zo moeilijk? Snap het echt niet |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 424
|
heb dit vandaag ook gezien op de stek waar ik zat... allemaal lege blikjes bier, cola,frietbakjes,..
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Roy Hanrats schreef:Krijgen ze veel inkomsten van. :/ Nou nou, dat zal in de papier lopen zeg....
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 30-6-2011(UTC) Berichten: 90
|
Ik ben zo van altijd ffs opruime wat je zelf meeneemt en als je weet dat er ergens veel afval word gemaakt gewoon ffs heen lope en babbeltje maken en kijke wie het zijn ruime ze het op vind ik het goed zo niet dan ga ik naar boa
|
|
|
|
|
Tijgernootje schreef:Voor sommige is het ook altijd zo moeilijk om een vuilniszak mee te nemen om daar alles in te dumpen Komt mede doordat we niet meer mogen doen dan alles pratend oplossen en veel ouders geen tijd hebben om naar de kinderen om te kijken en ze te corrigeren. Ik geef de schuld aan de opvoeding en veel minder aan de daders zelf.. ze weten niet beter/niemand heeft ooit in al die jaren de moeite genomen om ze te corrigeren.. kost ook erg veel tijd.
|
|
|
|
|
Jasperbuth schreef:Ik ruim het ook netjes altijd op! Maar doe op zijn minst alles in een vuilniszak, dat is toch niet zo moeilijk? Snap het echt niet Hoezo "op z'n minst". Ik vind het alleen in de vuilniszak doen net zo weinig voorstellen als helemaal niets doen. Alsof je dan maar half fout bent. Not. Het is net zoiets als zwanger zijn. Dan ben je wel of niet. Een beetje zwanger bestaat niet. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 24 juli 2012 20:54:14(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
net even wezen voeren en ja hoor....op nog geen 50 meter van de prullenbak. ej de klerk heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Mvg Klerk.
|
|
|
|
Ze moesten es zo makkelijk zijn met het rondstrooien van briefjes van 50
deden ze dat maar dan ging ik elke dag heen om optruimen;p |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 327
|
dit is gewoon keihard fout> jasper en ik hebben altijd wel een zak bij ons voor het afval. vandaag ook naa een nacht sessie een halve zak afval. kan je na gaan al zouden we dit op de stek gooien we hebben vandaag trouwens afgesproken dat we samen het t shirt van : "karpervissers tegen zwerfvuil" gaan bestellen. zo zullen jullie ons dan voortaan gaan zien op foto"s Bewerkt door de gebruiker dinsdag 24 juli 2012 23:13:09(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
PR : 35 pond Karper teller 2013 : 6 Zwaarste 2013 :18 pond |
|
|
|
|
waar kun je die shirt bestellen dan |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.