CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Haak Door Vinger! :O! Ziekenhuis
5 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 41
|
Dom Dom Domm uurtje aan zitten Prullen maar er maar niet uit te krijgen Dus maar naar het ziekenhuis daarna terug gaan vissen en nog blanken ook nog
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
jha das kut. ik ken het gelukig was dat van mij maar een witvis haakje kon ik er zo uitkrijgen ;p beterschap met je hand |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
tja,helaas gaat erin een stuk makkelijk dan eruit.. suc6 ermee |
groet erik |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
dat doet zeker zeer, ik had het met een kurv haak 8 maar ik heb hem eruit gekregen ondanks die verdomde weerhaak. 1 voordeel is wel als je weerhaakloze haken vis dat ze een stuk makkelijker uit je vinger gaan |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Je kan ook overdrijven met rig testen.. Maargoed Je weet iig wel dat je rig haakt en je haak scherp is. Pijnlijk momentje! Bewerkt door de gebruiker vrijdag 20 juli 2012 19:55:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
OOhhhh .... dit vind ik er altijd zo naar uitzien... Heb het zelf ook wel eens gehad.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
je weet nou wel zeker dat je haak goed scherp was. |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
Auw....ik voel met je mee. Ik heb ook een soort gelijk incidentje gehad maar niet zo gek als dit. sterke ermee. |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 41
|
jah hahaha heb nu volste vertrouwe in dat die haken scherpzijn en dat weerhaak niet lost hebben ze 4 spuiten in gegeven om te verdoven en zo er uit kunnen vringen, want trekken zomaar ging niet
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
hier al 3 keer voorgekomen dat ik midden in de nacht naar het ziekenhuis moest rijden met iemand..... ze kennen me dr inmiddels haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
Post hem in show je rig topic
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 18-7-2012(UTC) Berichten: 1
|
Tang erop, een stuk hout tussen je tanden, een flinke snok aan geven en je kunt weer verder vissen.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Lodewijk schreef:hier al 3 keer voorgekomen dat ik midden in de nacht naar het ziekenhuis moest rijden met iemand..... ze kennen me dr inmiddels haha Wat biedt jij een goede service Lodewijk!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 31-8-2010(UTC) Berichten: 64
|
wat wil je met zon putty op de rig! Balen man!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Beterschap met je hand! b |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Gewoon laten zitten bij "lijnbreuk" roest de haak van zelf wel uit je vinger d Bewerkt door de gebruiker zaterdag 21 juli 2012 15:39:17(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-11-2010(UTC) Berichten: 339
|
ooohh dat ziet er naar uit gelukkig nog nooit mee gemaakt. (ff afkloppen) wens je beterschap met je vingen
|
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
weer een reden om weerhaakloos te vissen, heb het ook eens gehad. plop en hij was er weer uit |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
ai! Ik heb helaas ooit ook al eens zo gezeten bij de dokter. paar prikken tussen mijn knokkels gehad en maar wrikken en duwen. Bloedde aardig kan ik je zeggen! beterschap!
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Erwin schreef:Lodewijk schreef:hier al 3 keer voorgekomen dat ik midden in de nacht naar het ziekenhuis moest rijden met iemand..... ze kennen me dr inmiddels haha Wat biedt jij een goede service Lodewijk! part of the job he. een infectie heb je zo opgelopen. en ik doe het graag die franse zustertjes zijn best leuk hhehe |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Haak Door Vinger! :O! Ziekenhuis
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.