Nieuwe uitzetting Lid sinds: 23-7-2012(UTC) Berichten: 14
Bedankjes: 2 keer
|
hallo ik wil een eerste baitrunner aanschaffen en ik keek een beetje rond op marktplaats raven en dat soort plekjes maar ik weet niet precies welke het best is en goed enzo dus... kunnen jullie me daar bij helpen?? bij raven leek mij deze molen wel wat: Endura Freerunner 6500Dit model is een ideaal stuk gereedschap voor het bevissen van grote afstanden. Dankzij zijn long cast spoel zijn ook verre worpen geen enkel probleem! Hij loopt eerlijk waar als een 'trein', soepel en zonder terugslag. De molen is met name gemaakt voor de karpervisser, maar dankzij zijn eigenschappen is hij ook perfect te gebruiken voor het feederen en roofvissen (dood aas). Kwaliteit voor weinig geld! Artikelnummer:RAVAV3118 Res.spoel:- Overbrenging:4.1:1 Kogellagers:10 Lijncapaciteit:0.35/ 500 m Gewicht:780 gik hoor graag van jullie gr. max max0012 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Ik zou ff door sparen en dan een shimano baitrunner kopen daar weet je zeker van dat je jaren lang plezier heb. Er is een instap model bij hareco voor €75,-. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik zou inderdaad even verder kijken zoals Griend al zei naar een instapmodelletje Shimano of Daiwa. Deze molens van X2 zijn helaas niet veel waard. Een Shimano of Daiwa gaat veel langer mee. Kijk ook even op marktplaats.nl voor 2ehands shimano baitrunners zou ik zeggen. Die molen van X2 is zonde van je geld.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
max,luister naar het wijze advies van griend en tim want goedkoop is uiteindelijk duurkoop.
mvg EJ |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
haal gewoon de st10000 ofzo van shimano. kan je er een aantal jaartjes tegen aan voor weinig geld |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 24-5-2012(UTC) Berichten: 42
|
Ook kan je eens kijken naar molens van Okuma...... naast de merken die hier genoemd zijn goede molens
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 23-7-2012(UTC) Berichten: 14
Bedankjes: 2 keer
|
dankje wel voor jullie antwoorden ik heb er nog niet zo veel versand van gr. max
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Daarom helpen we je graag met zijn allen!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.