25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Damen und heren, onee hier is het nederlands,
Dames en heren, nu ik hier zo lekker in duitsland aan het klote ben kom ik erachter dat mijn hoofdlijn toch wel een beetje aan vervanging toe is.
Dus laat ik me graag adviseren door de menners hier...
Mijn eisen zijn: Ik vis voornamelijk met slappe lijnen maar wil ook met strakke lijnen kunnen vissen. Het liefst zou ik de lijn zo donker mogelijk willen hebben. Mijn afstanden komen niet verder dan een meter of 80 maar wil graag als het mogelijk is verder vissen naar 150 meter
Veel eisen maar hoop dat jullie er iets mee kunnen
Mvg |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Kijk eens in het topic hoofdlijn Staat genoeg info |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik denk dat ik dat topic volledig heb gemist, zit op de iphone dus dan zie je alles niet even makkelijk Ik ga ff zoeke |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.