logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Wz  
#1 Gepost : woensdag 11 juli 2012 21:00:38(UTC)
Wz


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 16-7-2011(UTC)
Berichten: 11


hallo allemaal,

Ik en mijn vrouw gaan binnenkort een midweek naar vakantiepark Klein vink
heeft er iemand al ervaring met het vissen op het meer in het park of op 1 van de vele meertjes
die er omheen liggen of in iedergeval wat info,er is heel weinig over te vinden
en wat ik vind zijn oude onderwerpen van jaren terug neem in iedergeval mijn hengels mee!

mvg Wilco
Sponsor
remio  
#2 Gepost : woensdag 11 juli 2012 21:15:53(UTC)
remio


5 ponder

Lid sinds: 1-6-2012(UTC)
Berichten: 34

vorig jaar geweest, op de laatste dag veel gezien, ze toen gevonden zeg maar op t park zelf. goede hotspot zou ik op de kaart v het park wel kunnen aangeven
Wz  
#3 Gepost : woensdag 11 juli 2012 21:20:58(UTC)
Wz


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 16-7-2011(UTC)
Berichten: 11

ik heb mijn oog laten vallen op huisje 168 met de doorgang naar de kleinere sloot die door het park gaat trekroute hoop ik
Wz  
#4 Gepost : woensdag 11 juli 2012 21:21:48(UTC)
Wz


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 16-7-2011(UTC)
Berichten: 11

heb de kaart er ook inmiddels bij gehaald
remio  
#5 Gepost : woensdag 11 juli 2012 21:34:00(UTC)
remio


5 ponder

Lid sinds: 1-6-2012(UTC)
Berichten: 34

als je voor 9 uur sochtends aant struinen gaat vind je ze geheid voor 140-141. dat slootje azen ze de kanten af.

als je dat slootje naar links volgt en dan onder de weg door, daar zit een groot rietveld en daarachter 2 lelievelden. ga daar ook eens kijkenMee eens
Wz  
#6 Gepost : woensdag 11 juli 2012 21:44:36(UTC)
Wz


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 16-7-2011(UTC)
Berichten: 11

oke bedankt ga ik zeker proberen en gewoon met lood achter (ons) huisje ook het proberen waard?
remio  
#7 Gepost : woensdag 11 juli 2012 21:55:47(UTC)
remio


5 ponder

Lid sinds: 1-6-2012(UTC)
Berichten: 34

zeker, overdag zal t niet veel zijn, aangezien dan de waterfietsen voor je langskomen, maar savonds/ snachts/s'ochtends vroeg zullen ze van de grote vijver het park in trekken.
jeroen v oenen  
#8 Gepost : woensdag 11 juli 2012 22:14:22(UTC)
jeroen v oenen


20 ponder

Lid sinds: 9-11-2010(UTC)
Berichten: 341

huisje 168: probeer eens links van je aan eigen kant............................
Wz  
#9 Gepost : woensdag 11 juli 2012 22:20:54(UTC)
Wz


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 16-7-2011(UTC)
Berichten: 11

oke dat is mooi s'morgens,s'avonds,s'nachts met lood overdag struinen haha zal vrouwtje leuk vinden Nee hoor Dus...
en wat voor bodem is het modder,zand denk ik ? nog een paar laatste vragen zit er een beetje leuk vissen
en weet je of je ook op het meer naast het park mag vissen ( surfersplas)

de rest ga ik lekker zelf uitzoeken dat hoort ook bij deze mooie hobby bedankt voor de antwoorden Blijb
Wz  
#10 Gepost : woensdag 11 juli 2012 22:25:30(UTC)
Wz


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 16-7-2011(UTC)
Berichten: 11

als er nog meer mensen zijn die info voor me hebben alvast bedankt!
remio  
#11 Gepost : woensdag 11 juli 2012 22:29:38(UTC)
remio


5 ponder

Lid sinds: 1-6-2012(UTC)
Berichten: 34

bijna overal redelijk harde zankdbodem ja. de surfersplas mag je vissen, maar toen ik er was had t hele water een groen/blauwe waas over zich heen, daar ging ik liever niet aanzitten. plas was ook uitgestorven...

qua grote vissen, wat ik daar hoorde niet heel groot. enkele 20ers, wel hele mooie spigels.

succes!
jeroen v oenen  
#12 Gepost : woensdag 11 juli 2012 22:30:08(UTC)
jeroen v oenen


20 ponder

Lid sinds: 9-11-2010(UTC)
Berichten: 341



snachts vissen mocht niet toen ik er was +/- 3 jaar geleden

ik heb alleen op het meer bij de huisjes gevist.

23 vissen gevangen van 9 tot 27 pond ook nog 4 verspeeld

ik heb 4 dagen alleen smorgens en savonds gevist.

de surfplas moest je een aparte vergunning voor hebben. Je kunt alleen aan de kant van het park het water bereiken aangezien ik met vrouw en kind was heb ik daar geen tijd in gestoken.
remio  
#13 Gepost : woensdag 11 juli 2012 22:34:51(UTC)
remio


5 ponder

Lid sinds: 1-6-2012(UTC)
Berichten: 34

zou kunnen dat t snachts niet mag, maar soundboxje binnen en je piepers zacht dan kraait er geen haan na. kukeleku
Wz  
#14 Gepost : zaterdag 14 juli 2012 23:34:37(UTC)
Wz


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 16-7-2011(UTC)
Berichten: 11

maandag is het zover dan vertrekken we richting limburg ben benieuwd of ik wat ga vangen en wat voor verassingen er
uit het water komen maar het belangrijkste is nog dat we ervan genieten ook al is het weer niet zo best geweest de afegelopen dagen,
jullie horen van me wanneer we weer terug zijn

als er nog iemand is die nog wat tips,hints noem maar op heeft zijn nogsteeds welkom!

en alles wat al gezegd is bedankt daarvoorBlijb

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 14 juli 2012 23:35:48(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

loko  
#15 Gepost : dinsdag 17 juli 2012 18:37:13(UTC)
loko


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 17-7-2012(UTC)
Berichten: 1

En????? Wij gaan volgende week met de familie. Was het nog wat?
remio  
#16 Gepost : dinsdag 17 juli 2012 22:02:19(UTC)
remio


5 ponder

Lid sinds: 1-6-2012(UTC)
Berichten: 34

nou hij is er net een dag, dus denk dat je volgende week pas zn ervaring leest
Wz  
#17 Gepost : vrijdag 20 juli 2012 19:16:13(UTC)
Wz


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 16-7-2011(UTC)
Berichten: 11

zo daar zijn we weer de midweek vloog voorbij en dat had ik toch niet verwacht na 4 dagen binnen zitten met windkracht 8
en buien regen waar je u tegen zegt Teleurgesteld het begon al goed want op de kaart op internet is huisje 168 toch net even anders dan de de kaart van het park we hadden het eerste huisje van het blokje van 4 en niet het laatste maar goed alles zag er mooi fris uit en vlakbij het water dus dat is geen probleem er zit een leuke kano bij met gaten in de bodem (hoort zo) zodat me reet al gelijk nat was bij het rondje inspectie van het waterDus... ach ja had ook me zwembroek aan kunnen doen maar meneer moest meteen het water op Angel nu weet ik waarvoor die terras verwarmer er ook bij zit werkt goedBlijb ik een rondje gedaan op de plas en op div plekken kan je uit de kano stappen en sta je midden op de plas op 50cm water goed om te weten als je ( zomaar ergens ingooit)de rest is aflopend naar z'n 6 mtr diep dus niet er moeilijk ben daarna verder gegaan met me kano het park in eerste plasje is modderpoel en ondiep door naar de 2de heb je 2 lelievelden wel wat aasplakkaten gezien maar niks bijzonders 3de plasje ook ondiep en wat riet langs de kanten en toen moest ik een flink stuk sluren met de kano omdat het laatste stuk naar de plas ( campingkant) vol met riet stond en 30cm water stond (zelfs na die hoosbuien) ook niet op de kaart vermeld haha, ben maar op het (strandje) gaan zitten niet die grote maar kleine in het midden van de plas (langs de weg zijde ) smorgens/savonds tussen de buien door want op de surfersplas mag niet gevist worden jammer want is mooi water om te zien,ik heb 5 visjes gevangen tussen de 9 en 14 pond best leuk
maar had wat meer verwacht, iemand van de camping vertelde mij dat het uitzetters +- 100 stuks waren allemaal schub van een paar jaar oud omdat de grotere vissen die er zatten ( 20/25 POND) zijn leeggevist en neergeknuppeld door polen die daar zaten te vissen met z'n veertigen op de plas alle huisjes zaten er vol mee geen toezicht, sinsdien is er wat meer toezicht en je mag niet meer nachtvissen dus het gaat de goede kant op ze wilden ook spiegels uitzetten maar helaas zijn die door een ( miscommunicatie) in het meer ernaast uitgezet oops? al met al een heel leuk park zeker voor de kids lekker hengeltje mee of naar koos konijn maar wil je wat serieuzer vissen ( in rust en wat kans op kiloknallers) moet je niet hier zijn
en oja op google maps kan je de plas mooi zien vol groen eromheen echt een plaatje maar wacht maar tot je er bent alles was kaal en alle bosjes/riet is wegehaald geen beschutting niks ook niet voor de vissen en waarom ze dat gedaan hadden... waarschijnlijk voor meer overzicht uh ik bedoel toezicht haha al met al een leuke midweek gehad en als je gestrest bent omdat je niks vangt ga je lekker naar het termaalbad ontspannen ofdat ze het expres daar gebouwd hebben zit daar vol vissersDus... nogmaals dit is mijn midweek/ervaring geweest dus ik zeg tegen niemand dat je wel of niet moet gaan!! doe gewoon lekker je ding en maak er wat moois van!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.